Glavne ikone nove kampanje Zorana Mrvoša su Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić, čija se imena vežu uz aktivizam i borbu za prava žena. Predivne u malim crnim haljinama raznih formi, na fotografijama evociraju snagu i ponos.
- Inspiracija dolazi iz njihovih priča o hrabrosti, kolekcija je spoj minimalističkog dizajna i snažnih poruka. Igram se omiljenom crnom, miješam teksture, tonove, stvaram razigranost. Kampanju koju potpisuje fotograf Marko Grubišić snimljena je kao crno-bijela, kako bi se još više naglasio dojam moći – izjavio je Zoran Mrvoš.
Mrvoš se ovdje zapravo igra idejom male crne haljine te kratku formu obogaćuje i nadograđuje raznim elementima koji u crno-bijeloj režiji, njegovoj izvedbi daju snažnu likovnost. Jedna je mašna, druga korzet, treća kreativna dinamika rukava, četvrta dugačka satenska traka... Kad 'obrišemo' boje, naglašene ostaju snažne linije, a naglaskom na kontrast kakav Mrvoš potpisuje, dobivamo vizualni dojam moći i odlučnosti. Dame imaju svaka svoju divnu haljinu, ujedno je naglašena i osobnost. On ovdje nisu samo modeli, već i ikone snage i pokretač promjena.
- Ova kolekcija nije samo moda, ona je poziv na akciju. Ona je prvi dio, a uskoro slijedi njezin drugi dio, a od čije će prodaje dio prihoda ići za jednu od sigurnih ženskih kuća koje pružaju podršku žrtvama nasilja, čime odjeća postaje instrument promjene i podrške – naveo je autor.
Osim toga, tu su i 2 prekrasne zvjerke, jer Mrvoš je strastveni kinolog te ovime spaja svoje velike ljubavi – modu i pse. Moćne žene su u društvu prekrasnih perzijskih hrtova, plemenite pasmine koja djeluje krhko, no kad treba, postaju snažni lovci.
Foto: Marko Grubišić
Šminka: Sanja Agić
Kosa: Ivan Pervan za Primevision salon