Username *
Password *
Remember Me

Najromantičniji brend na svijetu, Tiffany & Co. okreće se nekim novim modnim vjetrovima - inače su njihove kampanje elegantne, luksuzne, no u najnovijoj Freja Beha Erichsen sjedi na balkonu u New Yorku, nosi traperice, u ruci drži retro kameru i djeluje poput hipi ikone. Sezonu prije ove u kampanji se pojavila Daria Werbowy, no atmosfera na fotografijama bila je mnogo senzualnija; ljepotica je sjedila u satenskoj kreaciji.

 

Freja-Beha-Erichsen-Tiffany-Co-Fall-Winter-2014Freja Beha Erichsen


Očito je došlo do neki promjena u stilu - brend koji je stvoren 1837. od samih početaka postavlja se na modnoj sceni kao nešto posebno. Charles Lewis Tiffany i John. B. Young na Manhattanu su pokrenuli tvrtku Tiffany, Young and Ellis, s opremom za pisanje pisama. Kad je 1853. godine Tiffany preuzeo vodstvo, ime je promijenio u Tiffany & Co. Njihovi su dućani primali samo gotovinu, dok plaćanje na rate nije dolazilo u obzir. Dakle, target im je bila samo bogata klijentela. 

 

Spring 2014 HP Tiffany Celebration Rings 5x2 UK cr

 

Njihov je katalog Blue Book prvi put objavljen 1845. godine, a do kraja 19. stoljeća, firma je osvojila brojne nagrade na sajmovima u svijetu - kao na primjer za srebrno posuđe. Kako se brend razvijao, tako je krenula suradnja s brojnim umjetnicima - oko 1956. godine božićne je Tiffany čestitke kreirao Andy Warhol. 1968. je godine prva dama Amerike, lady Bird Johnson, naručila od Tiffanyja set od kineskog porculana za Bijelu kuću.

 

Daria-Werbowy-by-Michael-Thompson-for-Tiffany-Co.-SpringSummer-2014-Campaign5Daria Werbowy

Zanimljiva je i činjenica da je prestižnu tvrtku krajem sedamdesetih kupio Avon za 104 miliona dolara u dionicama, koji su se i onda bavili kataloškom prodajom kozmetike. Ova veza nije dugo trajala – već je 1984. godine Tiffany kupila grupa investitora na čelu s William R. Chaneyom, a Avonu je za to platila 135 miliona dolara – u gotovini. Tiffany se na burzu vratio 1987. godine i zaradio stotinjak miliona američkih dolara od prodaje dionica.

Usred recesije koja je Ameriku zahvatila početkom devedesetih godina prošlog stoljeća, Tiffany je morao malo okrenuti ploču, nešto kao što rade danas s Frejom Behom. Tiffany je krenuo djelovati na širu publiku: osmislili su kampanju koja je išla na brojne kućne adrese, a premisa je bila kako se zaručnički prsten može kupiti za samo 850 dolara. Naime, zaruke, vjenčanja i romantika glavne su tradicionalne karakteristike i vrijednosti ove kuće.

 

necklaces pendants atlas 2x2

 

Brend karakterističke tirkizne nijanse, slavu je dobio i u romanu Trumana Capotea - Breakfast at Tiffany's, a kasnije i u ekraniziranoj verziji s prekrasnom, melankoličnom Audrey Hepburn. Capote je prvo želio da Holly Golightly (koja se u prvoj verziji novele trebala zvati Connie Gustafson!) utjelovi Marylin Monroe, no radi ugovora s drugim studijem to je bilo nemoguće. Pisca u usponu Paula Varjaka odlično je odglumio slavni George Peppard. Kasnije je taj film primio brojna priznanja, nagrade i jedan je od najznačajnijih u američkoj kinematografskoj povijesti. Važna je tu i moda: Hubert de Givenchy osmislio je haljine za Holly, a jedna od njih prodana je početkom ovog stoljeća na aukciji u Christie'su za 947 000 američkih dolara.

 

 

Sada se Tiffany, i dalje najromantičnija modna priča na svijetu, ponovno priklanja masi, odnosno kao da spušta ljestvicu predstavljajući se modernim i pristupačnim. Recesija je bila, no ostavila je brojne tragove, stoga su u legendarnoj kući odlučili iskoristiti svoj šarm na široj publici… Iako, uvijek će njihova tirkizna kutija i velika bijela mašna, kao početak jednog divnog prijateljstva, ostati simbol ljubavi i luksuza.

 tiffany-and-co-logo

 

There Are Times To Celebrate 3x1 cr

 

tiffany-and-co-giveaway-2-extra-days-to-enter-3  full

 

tiffany and co ad 1952

 

tiffany and co ad 1956

 

tiffany and co ad 1985

 

TIFFANY AND CO cr

 

tiffany keys