Username *
Password *
Remember Me

Parfem je vrlo intiman doživljaj putem kojega na jednom višem nivou komuniciramo s okolinom. Otkrivamo o sebi možda i više no što smo svjesni. Miris kojeg obožavamo otkriva naš karakter, govori o našoj osobnosti, otvara vrata u naš svijet.

333

Naš savršen miris treba nam, poput divno krojenog odijela, pristajati u potpunosti. Koje arome volim? Što mi pristaje, kakav je moj dan? Čime se bavim? Ta i slična pitanja postavit će vam stručnjaci u novom, ekskluzivnom prostoru Chanel Espace Parfums, neodoljivo elegantnoj mini parfumeriji, dok se pred vama nalazi stol sa 45 keramičkih blottera koji su poslagani po grupama esencija. Od najnježnijih do najsnažnijih.

To je olfaktivni bar kojeg je razvio i osmislio Christopher Sheldrake, pomoćni parfumer kuće Chanel.

Sjedite u udobnoj fotelji, promet izvana (Mesnička 1, Zagreb) najednom je nečujan, svijet je nestao, samo je miris važan. Polako otkrivate esencije, reagirate na one dobre, negirate one koje vam se ne sviđaju. Pričate o sebi. Upoznajete sebe i tražite savršenu formulu, svoj idealan parfem koji vas u potpunosti opisuje i oduševljava.

Jedno neobično, no sasvim prirodno putovanje.

Na kraju se probudite kao iz neke mirisne hipnoze i rješenje se nameće samo od sebe, vaš idealan miris poprima obrise, dobiva ime i oblik, sve je jasnije.

To je doživljaj koji čeka svakoga tko uđe u Chanel Espace Parfums, bez obzira kupili štogod ili ne.

Još od lansiranja kreacije N° 5 (1921. godine), Chanel  ima svoje "kućne" parfumere i laboratorije, ekskluzivne izvore sirovina i istinsku stvaralačku slobodu. To je jedini brand visoke mode koji od samih svojih početaka nastavlja raditi na takav način. Izraz "Haute Parfumerie" ovdje uistinu ima stvarno značenje.

Foto: Chanel
444