Jedan od onih romana koji ostaju u pamćenju svakako je Vrli novi svijet (u originalu Brave new world) Aldousa Huxleya - priča napisana davne 1932. godine, s radnjom u ekstremno dalekoj budućnosti, čak 2540. godine: upravo je to tema posljednje kolekcije i nove kampanje brenda Coded Edge. Naime, stroga podjela svijeta kroz odjeću, crnu i bijelu, plus oglavlja koje kao da insinuiraju ljudsku krhkost i ranjivost, dešava se u priči brenda kojeg potpisuju Silvio Ivkić i Jure Perišić.
Iako je Vrli novi svijet smješten u daleku budućnost, danas je podjela u društvu itekako vidljiva i opipljiva, odjećom pokazujemo svoj status, smještamo se u grupe i supkulture, otkrivamo poziciju u društvu koju imamo ili - priželjkujemo. Oduvijek je odjeća služila i toj svrsi, no Coded Edge donosi viziju ekstremne podjele koju su obradili brojni futuristi, autori koji razmišljaju o budućnosti - često je ta slika brutalno realna, te naglašava jednostavnu odjeću i preciznu ulogu u društvu… Upravo takvu priču putem svojih kolekcija otkriva modni brend čije kreacije možete naći u zagrebačkom dućanu Grič Witch. Ipak, kad se skinu krune i stršeće kreacije s glave, zapravo se radi o nosivom pret-a-porteru, tu su jakne, prsluci, hlače i ostali komadi naravno u crnoj i bijeloj boji koji se lako kombiniraju, jer su minimalistički i vrlo praktični.
Foto: Karmen Poznić, Franjo Matković & Jure Perišić
Make-up: Petra Sever
Model: Sara Sorić @ Talia model