Španjolski holistički kozmetički brend Alqvimia predstavio je u svom zagrebačkom Alqvimia Store & Spa na Europskom trgu novu kolekciju ženskih parfema inspiriranih arhetipskim boginjama iz grčke mitologije. Četiri parfema – Hekata, Atena, Afrodita i Hera – osmišljena su kao odraz različitih aspekata ženske ličnosti, nadahnutih drevnim mitovima i psihološkim konceptima.
U sklopu predstavljanja parfemske linije, održana je i promocija knjige "Boginje u svakoj ženi" jungovske psihoanalitičarke Jean Shinode Bolen, koju su predstavile Marina Kralj Vidačak, direktorica izdavačke kuće Planetopija, i Vlasta Prohaska, PR menadžerica Planetopije. Knjiga, koja se temelji na učenjima Carla Gustava Junga, istražuje arhetipove sedam grčkih božica – Artemide, Atene, Hestije, Here, Demetre, Perzefone i Afrodite – kao obrasce ponašanja i osobine koje oblikuju žensku psihologiju.
Alqvimia je u svojoj novoj parfemskoj kolekciji predstavila četiri ključna arhetipa:
Hera – mudra i suosjećajna,
Atena – snažna i poduzetna,
Hekata – intuitivna i tajanstvena,
Afrodita – kreativna i zavodljiva.
Osnivač brenda Idili Lizcano, doktor filozofije, artisan parfumer i budistički svećenik, kreirao je parfeme koristeći najdragocjenija prirodna eterična ulja, uključujući jasmin, neroli, bugarsku ružu i tuberozu.
Uz parfemsku kolekciju, Alqvimia je predstavila i četiri nove masaže inspirirane boginjama, a u pripremi je i radionica "Alkemija boginja", koja će se održavati u prostorima Alqvimia Store & Spa na Europskom trgu u Zagrebu.