AMOUAGE // The Essences, kolekcija za novo poglavlje brenda

    Ugledna kuća visoke parfumerije Amouage otvara novo poglavlje svoje povijesti predstavljanjem kolekcije The Essences

    Tri parfema nastala kroz istinski inovativan i precizan proces pomiču granice kompozicije u neistražena područja i redefiniraju umjetnost parfumerije.

    Essences Group Campaign Image Horizontal 5 4

    Inspirirani željom da istraže transformativnu moć vremena i vrate mu važnost u svijetu koji mu rijetko daje zasluženu vrijednost, ugledna omanska kuća visoke parfumerije Amouage predstavlja The Essences – tri nova parfema stvorena revolucionarnim procesom.

    Osmislio ih je kreativni direktor Renaud Salmon, spajajući stoljetne tradicije, suvremene inovacije i globalnu perspektivu u vrhunac mirisne umjetnosti.

    Essences Group Campaign Image Vertical 4 5

    Jedinstvenost kolekcije The Essences leži u izvanrednom procesu dvostruke infuzije, što označava značajan napredak u svijetu parfumerije.

    Koncentrati svakog parfema infuzirani su čipsom sandalovine dobivenim iz drevnih australskih šuma. Bioetanol, u kojem se koncentrat razrjeđuje nakon šestomjesečnog sazrijevanja, infuziran je u ručno izrađenim bačvama od hrastovine.

    Prvi proces sandalovini dodaje kremastu, meditativnu glatkoću, dok drugi, kroz hrastovinu, prenosi dimne, zagrijane note bioetanolu. Zajedno, ovi procesi stvaraju parfeme s nenadmašnom dubinom i profinjenošću, postižući rezultat koji nije mogao nastati bez strpljenja i vizije.

    Essences Outlands Campaign Image 4 5

    Bertrand Duchaufour stvara Reasons kao priču o prošlosti koja i dalje oblikuje sadašnjost.

    Parfem započinje suptilnim tonovima lješnjaka, donoseći toplinu i ugodu. Njegova slojevitost postaje očita kroz herbalno-voćne note davane, dok dimna drvenasta aroma palo santa dodaje dubinu i osjećaj stabilnosti.

    S dubokom kompleksnošću, Reasons prenosi ideju o vječnoj prisutnosti prošlosti, čak i kad je sama nestala.

    Julien Rasquinet i Paul Guerlain otvaraju Lustre iskričavom kardamomom, stvarajući živahnu energiju. Puderaste note irisa donose romantičan sjaj, dok sandalovina pruža glatkoću i sklad. U završnici, vanilija obavija cijelu kompoziciju toplinom i sofisticiranošću.

    Lustre je poetičan izraz želje da trenutak sadašnjosti traje zauvijek.

    Dostupno u Parfumerija Lana

    Essences Lustre Campaign Image 16 9

     

    Divljine – magnetizam budućnosti

    Cecile Zarokian poziva na istraživanje nepoznatog kroz Outlands. Svježe citrusne note s naglaskom na kandiranu limunu otvaraju kompoziciju, dok bogati pačuli uvodi toplinu i dubinu. Amberni akord u završnici donosi zagonetnu raskoš i simbolizira susret s nepoznatim.

    S kontrastima svjetlosti i sjene, Outlands bilježi nepredvidivu, dinamičnu prirodu budućnosti.

    Essences Reasons Campaign Image 4 5

    Prva serija – Perfumers’ Batch

    Prva serija kolekcije The Essences, ručno izrađena od strane parfemskih kreatora, nosi naziv Perfumers’ Batch, simbolizirajući umjetničku viziju Duchaufoura, Rasquineta, Guerlaina i Zarokian, kao i Renauda Salmona.

    Flakon – utjelovljenje vremena

    Prvi potpuno novi dizajn bočice Amouage u više od 15 godina, kreiran u suradnji s Jeromeom Faillant-Dumasom, izrađen je od stakla prekrivenog mat keramikom u boji pijeska. Reljefni uzorci simboliziraju pustinjske dine Omana, dok odozgo tvore ikonični amblem Amouagea – dvanaesterokutni štit. Na dnu svake bočice nalazi se medaljon s ključnim informacijama o parfemu i jedinstvenom grafikom koja odražava njegovu osobnost.

    Essences Group Campaign Image Horizontal 5 4

    Pakiranje – omatanje vremena

    Kutija, dizajnirana od strane Billa Radzinowicza, sadrži elegantne linije koje podsjećaju na valove – ‘amwaj’ na arapskom – i oblik pješčanog sata, povezujući temu vremena. Površina kutije teksturirana je za profinjeni dojam, dok je Amouage logo utisnut u zlatnu foliju. Na stražnjoj strani nalazi se jednostavan natpis: Oman, kao počast domu brenda.

    Vizualna kampanja – viđenje vremena

    Inspiriran legendarnim gradom Ubar, Renaud Salmon u suradnji s Louise Mertens stvara upečatljive slike koje spajaju prošlost i budućnost. Flakoni se pojavljuju kao monumentalni elementi u pejzažu, prenoseći Amouageovu posvećenost klasičnoj eleganciji i stalnoj reinvenciji.

    The Essences kolekcija simbolizira novi korak u povijesti kuće Amouage, povezujući bogatu tradiciju s dinamičnim pogledom u budućnost.