Kod nas je odnedavno dostupna najinovativnija, revolucionarna kartonska ambalaža ECOCLIC koja je nastala nakon četiri godine rigoroznog testiranja. Posebna tehnologija otvaranja i zatvaranja, koja se dosad nije mogla primijeniti na kartonska pakiranja, od sada omogućuje dodatan iskorak u smjeru postizanja nulte emisije CO2 u atmosferu.
Dizajnerica Katarina Baban
- Novo kartonsko pakiranje jedna je od Arielovih najvećih inovacija. Rigorozna istraživanja tijekom 4 godine provedena su kako bismo ga usavršili i oduševili potrošače dizajnom i održivim rješenjem. Zaista smo zadovoljni što se naporan rad isplatio i što smo možemo ponuditi inkluzivnost u pakiranju koje smanjuje količinu plastike uz zadržavanje visokih standarda sigurnosti djece. Ovo, zajedno s Arielovom izvanrednom snagom čišćenja pri hladnijim temperaturama, označava prekretnicu na našem putu da u potpunosti anuliramo utjecaj na okoliš u ukupnom Arielovom lancu proizvodnje, transporta i pranja - izjavila je Ana Lakić, regionalna brend direktorica unutar kompanije Procter&Gamble.
Nikolina Silov Konjevoda i Ana Lakić, P&G
Kad bi svi korisnici kapsula Ariel Pods u plastičnoj ambalaži prešli na novu kartonsku kutiju ECOCLIC, u Europi bi se moglo uštedjeti do 6500 tona plastike godišnje, ističe kompanija.
Cilj je, naime, smanjiti upotrebu nove plastike u proizvodnji deterdženata za 30% do 2025. godine na području Europe. Nova kartonska ambalaža ima FSC certifikat i može se u potpunosti reciklirati, a i sama je izrađena s više od 70% recikliranih vlakana. Kapsule Ariel Pods također se proizvode bez ikakvog proizvodnog otpada.