Svoje jubilarno, 20. izdanje, Fashion.hr predstavlja kampanjom u artističkom duhu: kreacije Ane Marije Ricov, Marije Kulušić i Coded Edgea oslikala je Maja Jurjević. Uz moto da je umjetnost jedna od vodećih inspiracija u svijetu mode, kampanja je nastala pod kreativnim vodstvom Ane Nikačević, a fotografiju potpisuje Franjo Matković.
- Ovo mi je prvo takvo iskustvo i moram priznati da mi je bilo veliko zadovoljstvo sudjelovati u stvaranju ove modne kampanje - izjavila je slikarica Maja Jurjević. Bilo je izazovno jer sam se prvi put susrela sa živim modelom i modom kao osnovnim motivom, ali je zadovoljstvo finalnim djelom tim veće. Umjetnost je upravo u stvaranju, kako u slikarstvu tako i u modi - . Moda i umjetnost ljube se stoljećima, no gdje prestaje jedno a počinje drugo, ponekad je teško odrediti. Dok neki za sebe vele da su umjetnici, brojni modni dizajneri tvrde da su samo krojači. Ipak, kad je riječ o kampanji, ona je lifestyle imidž i kao takva može ponuditi nešto više od uobičajenog, u ovom slučaju to je slikarska intervencija na dizajnerskoj haljini. Snažni potezi već niz sezona inspiriraju brojne autore tako da danas i na ulici vidimo šarene tunike, majice, haljine, torbe... obogaćene s printom koji izgleda kao da je nastao u ateljeu. Recentniji, predivan hommage slikarstvu u modi dao je dvojac Dolce & Gabbana, u proljeće 2008. godine, kad je pola kolekcije bilo ručno oslikano energičnim potezima u bojama.
Fashion.hr održat će se na Zagrebačkom Velesajmu, 27. do 31. listopada 2015.