Nedavno lansiran brend Barba, bazično osmišljen za dečke (a kojeg nose i cure), sada je dobio novu ljetno-jesensku kolekciju ruksaka retro & navy dizajna. Nakon bedževa vrijeme je za širenje ponude! Barba je frajer koji voli bradu i jednostavne torbe, te privlači poglede gdje god se pojavi, priča prvi čovjek brenda Dalibor Jakuš (koji svakodnevno brine i o svojoj bradi).
- Ideja za snimanje je potaknuta stvaranjem atmosfere i perspektive treće osobe - priča Jakuš - slučajni prolaznici s galerije promatraju Barbu kao suvremenog Conana koji okovan betonskim zidinama i metalnim rešetkama asocira koliko je velika i konstantna ljudska glad za igrama. No, kad se perspektiva potajno rastvori, teško je voajerski ne uživati u trenutku. I to škicanje iz prikrajka znak je da živimo u urbanoj džungli u kojoj se snagom i sposobnostima namećemo s nepoznatim prolaznicima - . Važan lik kampanje (odmah nakon ruksaka) je model Marko Mićunović, a fotografiju potpisuje Ivor Matić. Snimanje je napravljeno u garaži Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu.
Barba kolekcija ruksaka za sezonu ljeto/jesen 2014. dolazi u pet varijanti od tvrde žutice s vezicama od konopa. Formom podsjećaju na ljetne torbe iz osamdesetih godina kad se nesmetano jurišalo morskim pejzažima jadranske obale. - Stoga je dizajn i primjeren brutalnom igraču i vagabundu kakav je Barba, sa simbolima i bojama jedne prekaljene bradate zvijeri koje u potpunosti odgovaraju njegovom fajterskom duhu - zaključuje Jakuš.
Model: Marko Mićunović
Hair & Make up: Josipa Brigljević Župan
Fotografije: Ivor Matić
Art direktor: Dalibor Jakus