Novi must-have grooming brend, STMNT (od statement) čije proizvode supotpisuju neka od vodećih svjetskih imena modernog barberinga, predstavljen je u zagrebačkom Katranu.
Igor Barberić, Ivan Vukušić i Ivan Šarić pred fotkom osnivača brenda
Sukreatori STMNT proizvoda, neki od začetnika modernog barberstva, su Julius Arriol, Sofie Pok i Miguel Gutierrez koji su se prilikom osmišljavanja linija s njihovim potpisom inspirirali jasnim stavovima, ljudima koji se zalažu za svoja vjerovanja, zajednicom koja je spremna za promjene nabolje i koja je autentična.
Matija Ptić, barber shop Gospon Fulir
Julius se svojim poslom bavi već više od 17 godina; cijenjeni je edukator i umjetnik koji potječe iz Los Angelesa. Svoju kreativnu viziju želi podijeliti sa svijetom te podići barberstvo na jednu višu razinu.
Staygold - Sofie je nagrađivana barber umjetnica i poznata edukatorica iz Los Angelesa, a narušavanje uobičajenog je ono što joj najbolje leži. S više od 10 godina iskustva, njezina predanost osobnom rastu znači da su njezine tehničke vještine izvan svih okvira.
Nomad Barber - Miguel je poznati putujući barber, fotograf i video kreator koji svoje nadahnuće pronalazi iz svojih putovanja po cijelom svijetu. Sa više od 16 godina iskustva, njegova autentična strast plijeni.
Saša Pušenjak, frizerski studio Sasha
Na eventu u Katrabnu, utjecajni barberi Matija Ptić iz Gospon Fulira, Edi AKA Manu Panic i Jack Synthetic AKA Marino te Saša Pušenjak, vlasnik frizerskog salona Sasha, pokazali su najpopularnije muške modele frizura te tehnike šišanja.
Muška njega danas podrazumijeva i česte odlaske kod frizera i barbera, a brend koji je predstavljen bazira se upravo na tim ritualima.
Troje sukreatora dalo je svoj identitet u svaki aspekt STMNT-a kreirajući tri prepoznatljive osobne i visoko izvedbene styling kolekcije koje odgovaraju životnom stilu muškarca koji drži do sebe. Uz styling kolekciju, kreirana je i kolekcija STMNT njege kao nadopuna i nadogradnja svakodnevne rutine za ubrzana i laka rješenja.