Jesenska kolekcija novog brenda kuće Borovo, The Big Blue, predstavljena je jučer u Laubi u Zagrebu. -Iako Borovo punih 85 godina proizvodi kvalitetnu obuću koju krase ručna izrada od prirodnih materijala, The Big Blue je iskorak prema mlađim ciljnim skupinama. Vođeni uspjehom brendova Boromina, My Ballerinas i Rubber, Borovo iskoračuje u novi segment sportske elegancije namijenjene nešto mlađoj ciljnoj skupini – ispričala je Martina Tomljenović iz Borova. - Novi brend Borova nosi ime koje je inačica za prekrasni, plavi Dunav. Kolekcija je izrađena od prave kože, a namijenjena je muškarcima i ženama koji vole udobnost i koji biraju opušteni poslovni stil. Ukupno su četiri modela za žene i tri za muškarce. U svaki par obuće utkana je ručna izrada, prirodni materijali te ljubav iz Vukovara - .
Modeli su predstavljeni na reviji koju su nosili modeli direkcije izbora za Miss Hrvatske. Klasičnu odjeću osigurao je Varteks, odnosno Di Caprio, no jednostavnost i divne boje cipela ipak su bili u prvom planu.
Jesenska kolekcija The Big Blue dostupna je u Borovo prodavanicama, po cijeni od 449kn. Ženski modeli na vezanje dostupni su u rozoj i plavoj boji te modeli gležnjače u ljubičastoj i natur boji. Muški modeli na vezanje dostupni su plavoj i smeđoj boji te model gležnjače u kamel boji.
Ekipa iz Borova i modelina jučerašnjem predstavljanju u Laubi