Davne 1863. godine glumac i umjetnik Joseph-Albert Ponsin kreirao je guste, voštane ruževe za pariške glumice, s nazivima Jaloux (Jealous), Amoreux (Lover) i Roméo. Bila je to svojevrsna beauty revolucija i nakon toga ritual ukrašavanja promijenio se zauvijek. Dvije godine kasnije, njegov je poslovni partner Alexandre-Napoléan Bourjois razvio brand u novom smjeru i lansirao prvo lagano puder rumenilo - Rouge Fine de Théatre.
Ruževi u olovkama / 1863. godina
Do 1898. godine Bourjois je prodavao čak 700 proizvoda, uključujući puder za lice i brojne druge make-up teksture, te toaletne vode, parfeme i mirisne maramice, a bili su tu i losioni za kosu. Napredno, zar ne? Bourjois se oduvijek vodio za kreativnošću, bio je to pravi moto od samih početaka. Godine 1935. lansirali su kozmetičko pakiranje u obliku mjeseca Soir de Paris, a floralni motivi, još i mnogo ranije, krasili su teglicu rumenila Rose de Ville. Ruža je utkana u sam kôd ove kozmetičke kuće, po čemu su i danas poznati.
Rumenilo Rose de Ville / 1881. godina
I mirisi su oduvijek bili dio njihove priče: 1910. godine plasirali su miris posvećen slavnoj francuskoj opernoj pjevačici Marguerite Carré, a desetak godina kasnije osmislili su Mon Parfum. Miris Soir de Paris, kojeg je potpisao parfumer Ernest Beaux (autor kompozicije Chanel No 5), postao je popularan čim se pojavio 1928. godine. Ovaj parfem u prodaji je i danas, a karakteriziraju ga vrući začinski sastojci.
Sada Bourjois slavi čak 150 godina, pa je u to ime osvježena i cijena slavnom zapečenom rumenilu: sada ga možete nabaviti za samo 49,90 kn (dm, Mueller, Iris, Bipa, Kozmo). Bourjois rumenilo u doticaju s kožom pretvara se u lagani puder u prahu, uz neodoljivi miris ruže. Ovo je samo početak: posebnu će godinu obilježiti brojnim novim proizvodima i popularnim cijenama, pa nas čeka još mnogo beauty veselja!