Boye by BBK / color-bar i novi koncept

    Malo tko u Zagrebu ne zna za frizerski brend BBK, koji je jučer proslavio i čak 20 godina poslovanja. - Jedini način da opstaneš dvadeset godina u ovom poslu je da si fleksibilan i sklon promjenama, to je najvažnije. Ujedno, to je jedna od prednosti i ljepota ovog posla, mi se cijelo vrijeme igramo na neki način i moramo biti kreativni i inovativni - ističe Branka Trohar, vlasnica novootvorenog zagrebačkog color bara Boye by BBK (na Kvatriću).

     boye bbk 110914-3
    Dio velikog salona Boye by BBK koji je raspoređen u više nivoa i prostorija

     - Važno je osluškivat potrebe tržišta i onda ljubav traje dugo! Prije su klijentice bile opuštenije, pa su tako baratale i s novcem. Više smo trošili na sebe. Danas je drugačiji tempo, budžeti su manji, a žene imaju manje vremena za sebe. Štede na sebi, za što mislim da nikad ne bi trebale. Vizualni identitet žene se potpuno promijenio. Prije dvadesetak godina moderne su bile frizure koje nitko nije mogao raditi kod kuće. Danas je za razliku od onda moderno lansirati proizvode s kojima u vlastitoj kupaonici možete sve, no nije to baš tako. Gotovo svakodnevno dolaze nam žene koje su kod kuće malo upropastile svoju kosu, isprobavale nešto i nije im uspjelo - otkriva suvlasnica brenda BBK.

    Zravko Kovac Ines Preindl i Branka Trohar
    Zdravko Kovač i Branka Trohar it BBK-a i zadovoljna klijentica Ines Preindl

    Dobro je to što su se u dvadeset godina razvile boje i kemikalije koje manje oštećuju kosu. - Kad se napravi greška na kosi, na primjer kod kuće, izuzetno je komplicirano vratiti sve skupa u bolje stanje. Naime, tu je potrebno mnogo znanja, zato mi imamo vrhunske koloriste koji se obrazuju u Keune Akademiji i konstantno uče nove tehnike - .

    - Napravili smo veliki iskorak, brend Boye by BBK, priča Branka Trohar: - novi koncept frizerskog salona koji je usko specijaliziran za bojenje kose. Znači, vi ne možete ovdje doći na šišanje, ovdje se kosa samo farba. Novi koncept frizerskog salona nudi četiri usluge bojanja, a svaka usluga ima svoj poseban naziv: Like a virgin, Retouche, Farbarela i Pramenage. Ako nikada niste bojili kosu, ili vam je kosa prirodna od korijena do vrha, isprobajte uslugu Like a virgin, po cijeni od samo 90 kuna, uz savjetovanje vrhunskog kolorista. Za održavanje boje i bojenje izrasta isprobajte uslugu Retouche po cijeni od 100 kuna. Farbarela je zadužena za generalke, bojenje cijele kose, po cijeni od 150 kuna. Za bojenje divnih pramenova tu je usluga Pramenage, po cijeni od 150 kuna.

    U salonu Boye rade s vrhunskom kozmetikom i bojama za kosu Keune čiji se proizvodi za prodaju mogu naći i na policama salona. Iako je klijenticama na raspolaganju lounge u kojem same sebi mogu napraviti frizuru, frizerski salon Boye ipak će im ponuditi mogućnost profesionalnog feniranja. Na izboru su im dva modela sušenja po cijeni od 50 i 80 kuna.

    direktorica salon Branka Trohar 2
    Branka & Lana Klingor-Mihić

    BBK Frizerski studio posjeduje više od 20 godina uspješnog iskustva u pružanju frizerskih usluga te gotovo kultni status zagrebačkog modnog frizerskog branda. Prepoznat po inovacijama, kreativnim tehnikama šišanja, premium frizerskim uslugama, modernom i urbanom salonskom okruženju te kontinuiranom unaprjeđenju vlastite ponude. Tako je i ovoga puta na tržište uveo inovaciju i napravio iskorak u novi tržišni koncept - frizerski salon samo za vrhunski stručno bojenje uz fantastično povoljne cijene. U Boye nije potrebno rezervirati termin, na raspolaganju klijentima je 8 frizera i vrhunski koloristi.