Rei Kawakubo na modu ne gleda kao na prolaznu kategoriju koja sama sebe svake sezone napada tjeranjem starih i postavljanjem novih trendova. Za nju je odjeća umjetnički "alat", pa svako malo upoznajemo nove oblike koje stvara za svoj ultra popularni, avangardni svjetski brand Comme des Garçons (na francuskom: "kao dečki").
Francuski magazin Idoménée, koji se specijalizirao na području modne umjetnosti, objavio je fotografije novih Comme des Garçons kreacija, na kojima se vidi upravo ta autorska nota koju Rei obožava još od davne 1969. godine kad je i osnovala svoju modnu kuću. Neke stvari za nju se ne mijenjaju: ona kombinira tradicionalno muške i ženske elemente, njezini krojevi brišu granice između spolova, ona ih kao takve uopće ne priznaje i sustavno ih ignorira, odnosno prelazi i istražuje kroz modu.
Kad pogledamo povijest i malo proširimo sliku shvatit ćemo da je odijevanje prema spolovima uistinu nametnuto, te da je sve stvar navike. Naime, na francuskom dvoru tijekom 18. stoljeća stvari su bile apsolutno glamurozne za sve – muškarci su bili nakićeni poput žena, neki još i više. Danas, pak, i kod nas na moru svako ljeto možemo vidjeti Talijane kako nose saronge, a suknje voli i Marc Jacobs koji se više puta na crvenim tepihu i izvan njega pojavio upravo u šoseku do koljena.
Dakle, umjetnost se izdigla iznad tih nekih konvencionalnih pravila, i to je jedna od njezinih stalnih uloga kroz stoljeća. A sada je tu Rei, sa svojim kreacijama koje izlaze u prostor i igraju se siluetom, propitkuju statične i dinamične oblike čije su dimenzije ipak do neke granice određene kanonima ljudskog tijela. Figura je izazov, a materijal je njezin "kist".
Modeli na fotografijama su Siobhan O'Keefe i Andrea Ojdanic, fotografiju potpisuje Sophie Delaporte, a styling Kanako B. Koga. Make-up je radila Tina Roivainen, a frizure Vincent de Moro.