Vakan''za'', vaterpolski amaterski kup „antivaterpolista i neplivača zadarskog akvatorija“ okuplja 12 ekipa sa područja Zadra, a sve skupa odvija se na centralnom dijelu Zadarske rive poznate po najljepšem zalasku sunca. Upravo je taj zalazak sunca kao najprepoznatljiviji identitet Zadra postao dizajnom modela Startasica napravljenom posebno za ovu priliku.
- Dizajn Sunsetica nastao je na temelju akvarela petogodišnje Lobele (Lo's Sunset). U doba društvenih mreža, koje su Zadar i stavile na prvo mjesto za European Best Destination za 2016.g, drugi dizajn obilježavaju #hashtagovi samog projekta i grada Zadra. Oba modela Zalazak sunca i Hashtag napravljeni su kao muški i ženski modeli – objavilo je Borovo.
- Iako je možda još nedavno bilo teško zamisliti kako identiti gradova sa pratećom ponudom mogu prenijeti jedinstvenu poruku na obući, platenoj tenisici s najduljom tradicijom u Hrvatskoj, ovaj projekt dokazuje upravo suprotno. Ponosni smo da nam je oganizacija Vak''an''ze ukazala povjerenje i vjerujemo kako će naše oduševljenje Startasica dijeliti svi koji posjete Vak''an''zu i Zadar - istaknuo je Damir Rupčić, voditelj projekata Borova.
Vak''an''za Startasice u modelima Sunset i Hashtag dostupne su na www.vakanza-zd.com te u Vak''an''za Corneru po cijeni od 249 kn.