- Čak 53% mlađih osoba minimalno je jednom nastavljalo dobivati poruke zlostavljanja čak i nakon što su pošiljatelja zamolili da prestane s takvim ponašanjem. Svako peto (20,9%) dijete, u dobi od 9 do 12 godina, vidjelo je ili čak bilo zlostavljano putem interneta. Kampanja We don't take bullying nastala je u želji da se upravo o tim šokantnim brojkama govori – javlja brend Noelle.
Lica kampanje su Vanja Landripet, Lucia Horvat, Annabella Kirch Leto i Matija Vid Peček.
- Beauty transformacijama ova su četiri posebna i autentična lica pokazala i dokazala da su bolji, jači i ljepši od nasilja, a kako bi bili podrška svim onima koji se suočavaju s problemom nasilja, Noelle je ovu kampanju odlučio zaključiti inspirativnim pričama onih koji su smogli snage izaći iz mraka i progovoriti o svojem problemu. Tako su Pamela Perkić, Anja Mihaljević, Mia Kuleš i Nina Bljak glasno prepričale svoja iskustva kako bi potaknule svakoga tko trpi, ili zna nekoga tko trpi nasilje, da tome stane na kraj - za bolje sutra – zaključuju u kompaniji Noelle.