Modni brend DeLight te njegov osnivač, dizajner Ivan Friščić, donosi novu kolekciju koja u središte stavlja suptilnu ravnotežu između klasike i suvremenosti. Promišljena forma, fini materijali i decentna dinamika kroja stapaju se u modni narativ koji polazi od odijela – simbola strukture – i vodi prema slobodnijem, osobnijem izrazu.
Friščićev dizajnerski rukopis oblikovan je istraživanjem linije i siluete. U njegovu ateljeu, klasika nije statična, već polazišna točka za neke fine modne avanture – reinterpretirana i pročišćena, prevedena u suvremeni jezik mekoće i pokreta.
Odijela, nekoć stroga i oštra, sada su fluidna i voluminozna. Oversize krojevi ne oduzimaju strukturu, već je redefiniraju – naglašavaju figuru kroz pokret i proporciju.
Kolekcija se oslanja na materijale najviše kvalitete – fina vuna i svila postaju ne samo simbol elegancije, već i nositelji taktilne udobnosti. U igri tekstura Friščić jasno definira svoj vizualni identitet: čista ploha, mekoća površine, pad tkanine koji prati tijelo.
Uz već prepoznatljive odjevne komade, kao što su odijela i suknje, autor u ovoj kolekciji posebno ističe haljine naglašenog struka – ženstvenu kontrapoziciju oversized volumenu, kao diskretnu, ali jasnu gestu sofisticiranosti.
Paleta boja pažljivo je birana: uz bazične tonove javljaju se snažni, ali promišljeni akcenti – plava, crvena, fuksija i smaragdno zelena, kao i nježne nijanse ružičaste. Boja u ovoj kolekciji nije dekor, već sredstvo izražavanja karaktera. Ona stvara atmosferu oko odjevnog predmeta, podcrtava raspoloženje i donosi osobnost u svaki komad.
Uloga mode, prema DeLight filozofiji, nije slijediti, nego trajati. Zato kolekcija ne odgovara na trend, već na osobu – njezin hod, oblik, stav. Svaki komad izlazi iz ateljea u Vlaškoj 6 prilagođen, izrađen s pažnjom i sviješću da moda, kada je istinski promišljena, uvijek traje dulje od jedne sezone, zaključuje autor.
Kampanju potpisuje fotograf Mario Poje, zaštitna lica su Ivana Gulin i Tina Mustapić, make-up potpisuje Mihaela Dodić, a frizure Slađana Mišić.