Ne ulici ne vidim Dior ženu i na tome moramo što prije poraditi… Moja vizija nije teatralna, smatram da mora biti sve samo ne to. Moda mora biti nosiva, upotrebljiva na svakodnevnoj bazi. Christian Dior je želio da žene nose i žive njegovu modu – istaknuo je Raf Simons, autor kolekcija, u intervjuu za siječanjski britanski Vogue. – Ovi novi klinci ni ne znaju tko je bio on. Za njih je to John Galliano i njegov rad. Istinska Dior žena mora biti stvarna, povezana s vanjskim svijetom, sveprisutna - .
Nova cruise kolekcija čvrsto i smisleno prati njegove vizije, jednostavna je i nosiva, s naglasakom na A siluetu, odnosno New Look po kojemu je Dior i postao poznat. Kako je krenulo, Simons vjerojatno želi povezati široke suknje naglašena struka s kućom koja ga je i proslavila. To je provjerena i uspješna formula koju koriste mnogi dizajneri: uzmi nešto jedinstveno iz arhive i pretvori u zaštitni znak. To radi Karl za Chanel, to je napravio Hedi Slimane čim je kročio u YSL.
Silueta je prekrasna, nježna, struk je u centru pažnje. Ako je tako, svake ćemo sezone u Dioru gledati male fine torbice i velike suknje, raskošne i glamurozne. Nova princeza je krenula i konačno osvaja ulice.