dm beauty break okupio vodeće brendove i poslao snažnu poruku o autentičnosti

    Pod motom „Find Your Beauty“, peti po redu dm beauty break održan je 10. srpnja s jasnim ciljem, slavljenjem autentičnosti i poticanjem na prihvaćanje različitosti. Događaj je još jednom naglasio poruku kampanje #bašja, kojom dm zagovara stvaranje prostora u kojem svatko može biti ono što jest i osjećati se prihvaćeno.

    dm beauty break 2025 10

    „U središtu svega što dm radi su ljudi – stvarne osobe, sa svojim pričama, osobnostima i posebnostima. Zato smo još jednom udružili snage sa svojim partnerima kako bismo predstavili svojim kupcima sve iz dm svijeta što im pomaže da izraze sebe i sve ono što ih čini jedinstvenima. U dm-u smatramo da je ljepota prostor slobode u kojem svatko može naći svoj izričaj. I zato pozivam naše kupce da istraže svijet dm marke i brendova naših partnera te da se uvijek pitaju 'Kako mogu još više biti #BašJa'?“, istaknuo je Ivan Horvat, voditelj marketinga i OCR-a dm-a za regiju Adria.

    Posebnu pažnju privukle su prezentacije partnera Henkel, Aurora i Olival. Henkel je predstavio najpopularnije proizvode za njegu i oblikovanje kose, dok je Tir Tir, brend Aurore koji je postao viralan na društvenim mrežama, predstavio skincare i make-up novitete. Domaći brend Olival istaknuo je ljetne favorite iz linije Super Coco.

    dm beauty break 1

    Sudionici su imali priliku upoznati proizvode 17 različitih brendova te sudjelovati u kreativnim i interaktivnim radionicama posvećenima osobnom stilu i izražavanju. Događanje je održano u ambijentu Majestic parka, uz brojne sadržaje i iznenađenja, a večer je zaključena koncertnim nastupom Žanamari.

    dm beauty break 4

     dm beauty break 5

    Tags: dm ljepota beauty