Francuski paviljon u Zagrebu bio je domaćin dm Beauty breaka koji je ovoga puta bio posvećen likovnosti i divnim bojama.
- Na dugo očekivanom drugom dm beauty breaku, predstavili smo zajedno s partnerima, odabrane nove brendove i iznimno tražene proizvode dm marki koji prate proljetne i ljetne trendove te svojom kvalitetom i pristupačnom cijenom pobuduju velik interes naših kupaca - istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.
Inspiracija su bile boje i akvareli, a društvo je uživalo u šarenim koktelima i divnim make-up tonovima, ali i novitetima za njegu lica i tijela.
Cléa proizvodi sadrže magarece mlijeko, a finska linija Lumene ima arkticku izvorsku vodu.
U ovaj ambijent odlicno se uklopio i make up brend Milani cija je osnivacica profesorica likovne umjetnosti te brendovi Olival, K18 i L'Oreal koji su predstavili svoje beauty proizvode.