Dolce&Gabbana Dolce: miris ljubavi

    - Dolce je moderan miris inspiriran sjećanjima. Nije originalan samo po načinu na koji je stvoren, spojem tradicionalnih nota i drugih sastojaka koji se koriste po prvi puta u svijetu mirisa, nego i zato što stvara ljubavnu priču koja počiva na klasici, a izgrađena je iz modernoga - istaknuo je slavni dizajner Stefano Gabbana uoči lansiranja njihovog novog mirisa.

     dovle

    Dolce je nježna, ženstvena kombinacije bijelog cvijeća, koja se otvara svježinom Neroli listova i sadrži bijeli amaryllis, južnoafrički cvijet koji se u svijetu mirisa koristi po prvi put. Početne note nerolija i papaje polako ustupaju mjesto cvjetnom buketu, a bogata kombinacija ljiljana i bijelog narcisa savršeno nadopunjuju bijeli amaryllis. Ove cvjetne note polako uranjaju u pozadinske note mošusa i kašmira; nakon čega ostaje senzualan trag laganih drvenastih i zemljanih nota, te pikantnih začina.

    Note bijelog amaryllisa stvorene su korištenjem Headspace Technology koja hvata mirisnu notu cvijeta kada je u punom cvatu bez da ga se reže i melje kako bi se dobilo esencijalno ulje. To je posebna vrsta bijelog amaryllisa koja uspijeva samo u Fynbos regiji u Južnoj Africi i ima bogat i zavodljiv bouquet koji isti cvijet drugdje ne posjeduje. Ime proizlazi iz grčke riječi amarysso koja znači - ja dajem svjetlo. Pupoljci rastu različitom brzinom tako da svaki ima drugačiji intenzitet mirisa.

     

    dolce-dolce-gabbana-fragrance

     

    Bočica ima vintage dizajn - gusto, čisto staklo s nježnim zaobljenim linijama koje joj daju moderan stil. Poklopac u obliku cvjetnog ukrasa je hommage sicilijanskim običajima, odnosno njihovoj tradiciji izrade skulptura od marcipana. Za kraj, kao osobni detalj, Dolce napisano bogatim crnim slovima, replika rukopisa je koji je koristio otac Domenica Dolce.

    Kako bi ispričali priču o Dolce, Domenico i Stefano, koji su osobno snimili i vizuale kampanje, stvorili su vrt bijelog cvijeća unutar zidina sicilijanske ladanjske kuće. Nježna i sanjiva atmosfera naglašava ljepotu modela Kate King, prikazujući je kao suvremenu verziju Angelica - Claudia Cardinale probuđene iz sna, nevine, prirodne, odjevene u svoju bijelu čipkastu haljinu.

     

     

    Giuseppe Tornatore, dobitnik Oscara i rođeni Sicilijanac, pretvorio je Dolce svijet u neodoljivi film o novom Dolce&Gabbana mirisu. Tornatore elegantno prikazuje i najmanje nijanse osjećaja i bogatstva emocija koje predstavljaju taj miris. Prepun dijaloga u sicilijanskom dijalektu i scena praćenih muzikom Ennio Morriconea osmišljenom za ovu kampanju, kampanja prikazuje jedan posebno važan trenutak u životu svakog Sicilijanca: berbu limuna. Kampanja je snimljena u palači iz 18. stoljeća, Villa Eleonora Nicolaci di Villadorata, smještenoj pokraj gradića Noto, koja se smatra jednom od najljepših ladanjskih kuća u okolici Siracuse. Kampanja prikazuje ljubavnu priču između mlade sicilijanske aristokratkinje i berača limuna koji je očaran njezinim smiješkom i bijelom porculanskom puti. Dvoje ljubavnika komuniciraju jedino putem pogleda, dodiruju se jedino putem osjećaja. To je početak jedne ljubavne priče koje će ostati pamćena zauvijek… Baš kao Dolce.

    CIJENA:
    EDP 30 ml, 499,90kn
    EDP 50ml, 689,90kn
    EDP 75ml, 899,90kn
    Mijeko za tijelo 200ml, 329,90
    Gel za tuširanje 200ml, 304,90kn

    GDJE KUPITI: U odabranim parfumerijama