Nakon čak tri desetljeća američka dizajnerica Donna Karan i jedna od onih koje su promijenile žensku modu odlazi s čela kuće koja nosi njezino ime a dio je mega korporacije LVMH. – Brend je dio mene, dio moje prošlosti, sadašnjosti i budućnosti i bila mi je čast surađivati s brojnim kreativnim ljudima i suradnicima. Želim izraziti duboko poštovanje i zahvaliti im se, jer su mi pomogli odvesti brend na ludo putovanje o kojemu na početku nisam ni sanjala – istaknula je 66-godišnja dizajnerica. – Više neću biti art direktorica Donne Karan već se posvetiti kompaniji Urban Zen koja je ujedno moja fondacija koju sam osnovala 2007. - .
DKNY, 1994. foto: Peter Lindbergh
Ostat će samo kao savjetnica no Donna Karan je već napravila mnogo toga – u osamdesetima je dala podršku osnaživanju ženske poslovne mode no pod pravilom udobnosti, ojačala poziciju udobnih komada kao što su body i tajice, osmislila jednostavne haljine koje su u ono doba bile minimalistički šok u pozitivnom smislu te neprestano zagovarala žensku slobodu i pokret. Moda mora služiti nama a ne mi njoj, važna je premisa. Napredne ideje dovele su je do toga da je ubrzo postala jedna od najpoznatijih svjetskih autorica čije su haljine nosile ne samo slavne, već i takozvane obične žene, svakodnevno uživajući u njezinoj novootkrivenoj udobnosti i praktičnim krojevima. Obožava volumen, u njezinim se kreacijama silueta giba, raznolika je i fluidna, romantična, no sve skupa Donna Karan predstavlja ime modernog kao i vintage minimalizma.
Donna Karan
Brend je osnovala sa svojim pokojnim suprugom Stephanom Weissom i kompanijom Takiyho prije tridesetak godina, a dionice je na burzu stavila 1996. LVMH Moët Hennessey Louis Vuitton platila je 243 milijuna dolara za njezine dionice 2001. godine plus 400 milijuna za Gabrielle Studio Inc. koja je vlasnik svih njezinih brendova.
Caroline Brown, glavna direktorica Donna Karan International izjavila je: - Donna Karan je vizionarka, promijenila je žensku modu dodajući joj više snage i senzualnosti. Njezin je utjecaj enorman. Čvrsto je podržavamo u njezinim sljedećim koracima, no uvijek će ostati kao inspiracija i glavna nit vodilja u našoj kući - . Brend za sada neće tražiti novog glavnog art direktora za svoje linije.
Ljeto 2015.
DKNY proljeće 2015.
Vintage kampanje:
Carré Otis, DKNY, 1990
Cate Blanchett, Donna Karan Spring 2004.
Demi Moore and Bruce Willis, Donna Karan Fall 1996
DKNY, 1990
DKNY, 1991
DKNY Spring 1996
Proljeće 2000.
Erin Wasson, Donna Karan Spring 2005
Iman, Donna Karan Spring 1997
Jeremy Irons and Milla Jovovich, Donna Karan Spring 2001
Julian Sands and Amber Valletta, Donna Karan Spring 2002
Kate Moss, Donna Karan Spring 2008
Mark Vanderloo and Shalom Harlow, DKNY Spring 1995
Milla Jovovich and Gary Oldman, Donna Karan Fall 2000
Rosemary McGrotha, Donna Karan Spring 1992