Douglas parfumerija u City Centeru One Split otvorila je vrata kupcima u preuređenom, ljepšem izdanju i nudi novi koncept kupovine, prvi takve vrste na području Hrvatske. Naime, dostupan je jedinstveni način izlaganja proizvoda koji je prvo predstavljen u Dubrovniku, a sada i u Splitu.
- Posebnost koncepta leži u tome što su proizvodi za njegu kože pristupačniji kupcima za isprobavanje i razmješteni su tako da olakšaju odabir proizvoda. Tako se sada, umjesto izlaganja na policama, vaše najdraže mazalice, serumi i ostali skincare favoriti nalaze na posebnim stolovima na kojima su opisani i koraci u beauty rutini, kao i odgovarajući tipovi kože za svaki pojedini proizvod - objavio je Douglas.
Parfumerija se prostire na impresivnih 330 kvadratnih metara na kojima dominiraju moderan dizajn i premium namještaj. Cilj je pružiti kupcima najbolje od beauty svijeta, uz luksuzan doživljaj shoppinga.
Splićane će dodatno razveseliti to što su prvi kojima će u parfumeriji biti dostupan niche mirisni kutak s nekim od najboljih svjetskih brendova poput Anima Vinci, Tom Daxon, Acqua Di Parma, Tiziana Terenzi, M. Micallef, Bond no.9, Xerjoff, Zarkoperfume i Merchant of Venice. Skincare i make-up asortiman jednako su impresivni, pa se u njemu mogu pronaći zvučna imena i ekskluzivni brendovi poput Kylie Skin by Kylie Jenner, Elemis, Perricone MD, Matis, Algologie, The Ordinary, One.two.free!, Dr.Renaud, Neal’s Yard Remedies, Jeffree Star, Dr Irena Eris make up, Too Faced, Naj Oleari i brojnih drugih.