- Jako smo ponosni što otvaramo trgovinu u Dubrovniku. To je naša prva trgovina u ovoj županiji i izvrsna prilika za sve prijatelje H&M brenda da svoju omiljenu odjeću od sada pronađu u svom gradu. Donosimo modu i kvalitetu po najboljim cijenama na održiv način - izjavila je Claudia Oszwald, Country Manager za Hrvatsku. Trgovina je otvorena u shopping centru Sub City i broji čak 1600 četvornih metara sa ženskom, muškom i kolekcijom za djecu i tinejdžere.
Za zadovoljniju kupnju H&M je pripremio posebnu pogodnost na dan otvorenja, svaki kupac dobiva 20% popusta na svoj najdraži odjevni predmet. Prvih 200 posjetitelja osvojili su darovnu karticu u vrijednosti 80 kn.
Jesenski trendovi u H&M-u inspirirani su 70-tim godinama: etno printevi i asimetrični krojevi kombiniraju se s trapez hlačama i ležernim haljinama. Kao i uvijek kod high-street brendova, ovdje se radi o masi stilova i trendova, no naglasak je na retro motivima i udobnim komadima. Širina ponude i modnih dodataka garantira brojne urbane kombinacije.