Iako je ime slično, miris je zapravo totalno drugačiji od originalnog Fan di Fendi, otkrila nam je na jučerašnjoj prezentaciji brend managerica Anita Lučić, dok je naša limuzina polako gmizila kroz nagužvani centar Zagreba... Umjesto nekog klasičnog interijera, Anita je predstavnicima medija poželjela dočarati glamur koji ovaj miris zastupa, pa je limuzina, kakvu možemo naslutiti i na kampanji za sam miris bila idealno okruženje za predstavljanje ovog IT parfema.
Pogledali smo kratki film o kući koja je osnovana davne 1925. i koja se uistinu se može pohvaliti bogatom modnom i beauty arhivom, nazdravili šampanjcem i saznali da je Fan di Fendi Extreme korak naprijed u kompilaciji esencija: cvjetno-orijentalno-kožnu kreaciju potpisuju utjecajni Delphine Lebeau-Krowiak i François Demachy. Miris se otvara citrusnim notama, kalabrijskim bergamotom i tangerinom, nastavlja tuberozom i jasminom sambac, te završava kožnim, vanila i pačuli esencijama. Jak je, kao što se i očekuje od Fendi mirisa, te nosi luksuznu i atraktivnu auru koja će privući pažnju gdje god se našli. Zavodljiv je i senzualan. Miris traje dosta dugo, razvija se polako i konkretno, sve note se osjete, no, naravno to ovisi i o tome kakvu kožu imate, odnosno kako reagirate na parfeme.
Djelić atmosfere s prezentacije mirisa Fan di Fendi Extreme
Uglavnom, vožnju limuzinom začinili su zvukovi glasne "I gotta feeling" od Black Eyed Peas, što se odlično slaže s mirisom koji je kao stvoren za duge noćne izlaske, zabavu i dobar osjećaj!
EDP 30 ml, 442,00 kn
EDP 50 ml, 627,00 kn
EDP 75 ml, 760,00 kn
GDJE KUPITI: U odabranim parfumerijama