Klasika je za Armanija konstanta. Njegova nova resort kolekcija za sljedeću godinu nastavlja se na prošle, a ljubav prema klasici, fenomenalnim skoima, blistavim hlačama i općenito luksuzu udobnosti, očita je na svakoj kreaciji. Revija je održana u Tokyju, jer ovaj legendarni autor već dekadama izuzetno poštuje japansku tradiciju.
– Cruise kolekcija je najkomercijalnija od svih, stoga sam izabrao jednostavniju promociju. Ne vjerujem u velika događanja kad je riječ o revijama, odjeća bi trebala pričati za sebe – skromno je izjavio za Vogue jedan od najdugovječnijih modnih dizajnera i kralj talijanske elegancije. Na pisti su se izmjenjivali ženski i muški modeli, no muška je odjeća primjenjiva i u ženskom ormaru, naravno!
Neki dizajneri rade mega prezentacije, kulise od kojih zastaje dan, troše milione… Neki dizajneri koriste milion stilova u svojim stylinzima, koriste sto referenci, dok je Armani jedan od onih koji to i dalje rade ciljano, smireno i fokusirano.
On i dalje odjeću stavlja u fokus jer, istina, ona tek tada najviše priča za sebe. Iako je lijepo vidjeti grandioznu reviju, u ovom slučaju bila bi šteta da pogled skreće nekamo…
Armanijeve varijante odijela, sakoa, razni krojevi hlača i haljina, tunika… u predivnim tonovima leda, plave, crvene i bež donose elegantnu simfoniju pokreta na pistu. Kod njega je riječ o nosivim, luksuznim, no opet minimalističkim, senzualnim kreacijama. Neke od modela nosile su šešire koji su podsjetili na osamdesete – vrijeme kad je ovaj autor već bio hit!
Armani je, tih dana kad je revija održana, ujedno ponovno otvorio vlastiti concept store. Njegova robna kuća ima čak 56 metara, gdje je na niz katova dostupno apsolutno sve s potpisom dizajnera. Na vrhu je talijanski restoran, kako bi ponuda bila zaokružena.
Vogue je također komentirao: - Obožavam taj njihov stil, tako dobro kombiniraju minimalizam s modernošću. Čini mi se da su Japanci ponekad više Armani od Armanija! - .