Putnik je ime nove kolekcije naših renomiranih dizajnera art nakita, oca i sina Mladena i Petra Grubića. Njihova nova foto-priča, snimljena u njihovoj galeriji u Radićevoj i zagrebačkom klubu Johann Franck, donosi presjek avangardnog modnog minimalizma koji obožava konkretan, gotovo robustan srebrni dizajn i podrazumijeva da je nakit više od ukrasa za vrat, ruke… on je čak odjeća, ide korak dalje, ne zna se gdje počinje haljina a gdje završavaju ploče i perle.
Glavne uloge na fotografijama Gorana Matijašeca zauzeli su balerine Andrea Solomun i Ema Janković te pjevač s Broadwaya Tony K. Irving. Make-up: Kristina Atletić
Posebno skladan i moćan, nakit Grubic design, usprkos utjecajnim dimenzijama, uklapa se u odjeću: voljet će ga crne, voluminozne forme i krojevi. A predlažemo i koktel nekih šarenih motiva uz pojačanje kreacije koja spaja prsten i narukvicu. - Većina naših kolekcija smjestila se u dvorac avangardnog stila… Atraktivan remen od kože s elementima metala skulpturalan je detalj i nazvali smo ga Put na mjesec! Zanimljive su i kompozicije metala s biserima i venecijanskim kristalom što je naizgled nespojivo, ali ishod i poruka su maštovito i originalno. Metalne prečke, kovani štitovi i lanci ušli su u odaje bisera i kristala. Nema sukoba u spajanju i avangarda je zadovoljna – ispričao je Mladen Grubić.
- Novom kolekcijom nakita pomičemo granice tradicionalno viđenih i prihvaćenih oblika u dizajnu. Vaše odjevne kombinacije mogu biti minimalizam i običnost dok će vam nakit osigurati posebnost! - Grubić design / Mladen i Petar Grubić.
Andrea: - od ranog djetinjstva i prvoga izlaska pred publiku, kao balerina sam često nosila nekakve accessorise, a naravno nerijetko i sam nakit. U baletu su to najčešće naušnice, krune ili ogrlice. Uvijek su prilagođene plesu kako ne bi narušavale samu izvedbu, tako da mi je kod takvoga nakita važno da mi ne smeta. Privatno, pak, volim unikatne i posebne komade nakita koji plijene pozornost. Scena ili privatni život - nakit obožavam, a tokom rada s Mladenom i Petrom obožavanje istoga jedino se i moglo pretvoriti u još veću opsesiju - .
Ema: - uvijek je zanimljivo kombinirati više vrsta umjetnosti, posebice kada su u pitanju nakit i ples. Nakit postaje na neki način kostim za izvođače i pomaže u prikazivanju uloge koja stoji iza nakita. Razni materijali, oblici i teksture izvlače razne dijelove karaktera i transformacija postaje lakša. To vrijedi za pozornicu, ali i kada se odmaknemo od dasaka kazališta, u privatnu sferu života. Nakit je dio osobnosti, način na koji se predstavljamo. Originalan i poseban nakit Grubic Designa još više potiče, barem u mom slučaju, neke moje crte koje ne bi mogla prikazati bez tog katalizatora - .
Tony: - lijepo je znati da danas u svijetu postoji dizajner nakita koje zadovoljava ne samo osobnu potrebu stvaranja nakita, već i doprinosi ukupnom dojmu na pozornici i izvan nje - .