Nekolicina je naših autora koji rade u bijelom mediju i istražuju njezine granice i fine linije – jedna od njih je Saša Maksimilijanović koja ovih dana lansira capsule August kolekciju. Linija je nastala uoči velikog slavlja jer brend Maks ove jeseni broji čak 45 uspješnih godina. Zaprepčanke mame i bake zasigurno se sjećaju ovog dućana koji je onda vodila Sašina mama, od milja zvana Maksica, kod koje su se odijevale brojne dame željne takozvanog – posebnog, pomaknutog dizajna. U ono vrijeme nije bilo butika na svakom uglu, žene su se odijevale ili kod krojačice ili neke autentične dizajnerice, kao što je Maks.
Da je dobar dizajn vječan, a autentični potpis dobra investicija, dokazuje ovaj brend koji je preživio više od četiri desetljeća. Logično – njihov je format uvijek imao svoju vlastitu priču, nevezano za trendove i stilove koje sada kreiraju ulica i ekipa s društvenih mreža, a nekad prije uvodili su ih modni magazini. Naime, Maks stil je fluidan, udoban, ležeran i u znaku mekih tkanina nježnih tonova. Nova mini kolekcija sadrži idealne ljetne modele izrađene od ručno oslikanih materijala. Ljetna kampanja snimljena je na vrućem asfaltu grada Zagreba, a potpisuje ju fotograf Zvonimir Ferina. U prvom planu je manekenka Dora Grubišić.
Fotke su nastale u dvorištu Tesline 9, u kojem je Saša Maksimiljanović prije tri mjeseca otvorila koncept dućan Hysteria. August summer capsule kolekcija Maks studija može se pronaći u Arteriji u Splitu, Electryclady Land Design-u u Korčuli, Galeriji Makina u Puli te u Hysteriji u Zagrebu.