Kad se dizajn i turizam nađu u istoj kutiji, rezultat je inovativan i user friendly: Croatia in a Box novi je hrvatski kulturno-turistički brand u ulozi ambasadora domaće kulturne baštine i vrhunskih autohtonih gastronomskih proizvoda malih proizvođača, ovih dana lansiran u formi linije proizvoda i online trgovine. Njegovu okosnicu sačinjava suvremeno dizajnirana poklon-kutija čiji vizualni identitet u kontekstu mediteranskih boja komunicira neke od ključnih simbola hrvatske baštine poput pletera, glagoljice, paške čipke, sinjske alke, licitarskog srca, šibenske kape, ornamenata hrvatskog sela, ribarske mreže i meandra.
Ipak, nije riječ samo o kutiji, već je naglasak na njezinom sadržaju za koji su se pobrinuli osnivači Croatia in a Box – Anatolij Lazinica i Sanja Milardović Lazinica. Osim samog naziva, oni su kreirali i usku selekciju najkvalitetnijih gastro-proizvoda malih proizvođača, predstavljajući tako presjek hrvatske kulture proizvodnje hrane u 13 tematski osmišljenih paketa – dostupnih u internet-trgovini www.croatiainabox.com. Na ovaj će način domaćoj i inozemnoj javnosti promovirati najkvalitetniju domaću gastronomsku ponudu malih proizvođača koji sami za navedeno ne posjeduju resurse, niti distribucijske kanale za izvoz. Platforma Croatia in a Box progresivno će utjecati na razvoj njihove međunarodne prepoznatljivosti, kao i potencijalni poslovni rast. A domaćoj javnosti pružit će visokovrijedan sadržaj za darivanje poslovnih partnera, prijatelja i obitelji.
osnivači Croatia in a Box – Sanja Milardović Lazinica i Anatolij Lazinica
Za suvremeni prikaz identiteta hrvatskog proizvoda kroz brendiranje poklon-kutije Croatia in a Box zaslužna je Izvorka Jurić, mnogostruko nagrađivana dizajnerica na području vizualne komunikacije i identiteta proizvoda. Atraktivan dizajn poklon-kutije Croatia in a Box, osim kao ambalaža, može se kasnije upotrijebiti i u dekorativne svrhe u interijeru te za skladištenje manjih predmeta.
Croatia in a Box neovisan je poduzetnički projekt ekonomista Anatolija Lazinice i Sanje Milardović Lazinica, ukorijenjen u obiteljskom naslijeđu proizvodnje hrane. Tradicija izrade paškog sira niz je generacija prisutna u Sanjinoj obitelji Tresoglavić, dok Anatolij potječe iz obitelji skradinskih maslinara. Proizvodnja hrane i s njom povezana kultura stola i darivanja prirodno se utjelovila u njihovom osobnom identitetu. Croatia in a Box stoga je za njih prije svega – strast, a tek potom poslovni poduhvat.