Pod pretpostavkom da su sve fotografije izrađene u najčešće korištenom formatu dimenzija 10 x 15 cm, postavljene jedna iza druge cine niz od 300.000 km fotografija, a što bi bilo dovoljno za okružiti Zemlju više od 7 puta.
S poslovnog aspekta, iznimno zanimljiv fenomen. Posao za koji se, s dolaskom digitalizacije, smatralo da se gasi i lagano nestaje, zapravo doživljava svoj novi početak i rast.
Igor Roth, dugogodišnji regionalni direktor najveće europske fotokompanije CEWE, objašnjava ovaj fenomen i kako foto industrija funkcionira danas: „Što se izrade klasičnih fotografije tiče, napravili smo puni krug. Od vremena kada je svaka obitelj redovno izrađivala svoje fotografije preko vjerovanja da, radi napredne tehnologije, neće više biti potrebe za tim pa natrag do dobre stare izrađene fotografije.
Uspomene u formi izrađene fotografije su svojevrsno nasljeđe neprocjenjive vrijednosti. Mi, kao najveća europska foto kompanija, bilježimo u posljednjih nekoliko godina izniman rast u interesu za fotografije i druge naše proizvode te kontinuirano radimo na usavršavanju korisničkog iskustva kroz mnoge inovacije kako u proizvodima tako i u kanalima naručivanja, a sve kako bismo našim korisnicima omogućili brzo, jednostavno i povoljno naručivanje visokokvalitetnih foto proizvoda.
Nagrađivana mobilna aplikacija, foto-program kao i internet stranica omogućavaju našim korisnicima da bilo kada, bilo gdje i na bilo koji način žele, mogu poslati svoje digitalne fotografije u izradu s raznim mogućnostima dostave. Trendu rasta interesa za fotografijama i ostalim foto proizvodima je svakako pridonio i ubrzani razvoj pametnih telefona tj. kamera na telefonima. CEWE prati te trendove i kroz svojih 14 proizvodnih pogona diljem Europe nudi visokokvalitetne foto proizvode i tehnološka rješenja koja su dobila naklonost više milijuna naših korisnika. Jer emotivna vrijednost naših uspomena na fotografijama svakim danom ima sve vecu vrijednost.