- Tijekom jedne od naših beauty edukacija u Parizu, posjetili smo parfemski laboratorij i dobili zadatak napraviti svoj vlastiti parfem – priča Silvana Vukušić, brand menagerica za Kenzo i Fendi iz tvrtke Promands, koja nam je bila domaćin prije nekoliko dana na još jednom od naših blogerskih ItGirls evenata – mislila sam si, ma fantastično, ja to mogu napraviti bez problema! No, nitko od nas na kraju nije složio neku krasnu kombinaciju… Naime, iako smo svi izabrali esencije koje volimo, nikako nismo mogli pogoditi omjer. To vam je kao da idete kuhati, a krivu mjeru upotrijebite za sve sastojke… Da nas utješe, rekli su nam da je to sasvim normalno i očekivano. Naime, biti "nos" nije lako, nimalo - .
Mi nismo bili u Parizu, već u zagrebačkim prostorima tvrtke Promads koja je zastupnik spomenutih brandova, no kao da smo otplovili u neki raj... Mirisne note ovih divnih Kenzo & Fendi kreacija zavodile su nas jedna za drugom. Tema našeg okupljanja bio je, među ostalom, i trening koji oni održavaju, dva puta godišnje, za prodavačice i promotore u parfumerijama. Sudjelovali smo na treningu za mirise Kenzo i Fendi. Prodavačice i promotori, naime, trebaju znati brojne informacije o tome kako bi što uspješnije prodali proizvode koji, onako lijepo složeni na policama, čekaju sretnog vlasnika. Trening nije pasivan. Nisu to samo predavanja sa slajdovima koji se izmjenjuju na zidu pred njima, već svako malo Silvana postavlja neka pitanja, očekuje inovativne sugestije i želi da njezini "učenici" zapamte što više detalja, i da pritom budu kreativni.
Silvana Vukušić, brand menagerica za Kenzo i Fendi iz tvrtke Promands usred predavanja i gosti blogeri: Juraj / Bleauog, Maruša / Beauty Blogette, Maja / Missundaztood i Zora / Beauty of Dawn
U trenutku proučavanja kampanje novog Kenzo muškog mirisa Sport Extreme, okrenula se prema nama i priupitala nas – a što mislite, kakav bi muškarac mogao kupiti ovaj miris? - . Prvo ju je dočekala zbunjena tišina, a nakon toga sramežljivo smo počeli pogađati – pa neki atleta, muškarac u odijelu, dečko u tenisicama… neki lik s dugom kosom i trodnevnom bradicom! - . Silvana je objasnila da svaki trening nalikuje na kviz, "učenici" moraju memorirati masu informacija, a zna biti i naporno jer treninzi ovog tipa traju i do pet sati u komadu.
Fan di Fendi - čisto druga priča. U promo videu vidjeli smo cure koje skaču u blještavoj odjeći i predivnim štiklama. Tu se radi o strastvenoj mirisnoj priči koja je puna energije i snažnih nota. A tko nosi taj miris? Cura koja je eksplozivna, energična, živi život punim plućima i ne staje. I uvijek je na podiju. A kad je riječ o muškoj varijanti, nju će nositi pravi zavodnik, siguran u sebe, onaj koji već pri samom ulasku u prostoriju dobiva svu pozornost...
Bile su tu još i Maja / Add to love i Dunja / Cydonia (desno: Maruša / Beauty Blogette)
Ako obilazite parfumerije, imate pravo znati da se kod prodavačica možete, ili biste trebali moći, propisno informirati. Barem u teoriji. Iako je u praksi ponekad drugačije, znajte da su one koje tamo rade prošle ovakav tip edukacije kod svih distributera koji surađuju s našim parfumerijama. Moraju se stalno educirati, te znati mnogo toga, ne samo o parfemima, kampanjama i mirisnim notama, već i o svim linijama dekorative i preparative.
Andrea / Girly i Persa / Beautyandsweets (s desne strane) imale su par pitanja za Silvanu...
Preslatki bloteri na kojima smo isprobali mirise
U međuvremenu smo grickali slatkiše
Mirišali smo: L'Eau Par Kenzo Colors, Colours Pink & Yellow, Sport Extreme (stiže ovo proljeće)...
...odličan muški Fan di Fendi, koji uskoro dolazi kod nas...
...i ženske Fan di Fendi EDT i EDP. Mirisi su fantastični, svaki na svoj način. Kenzo su prepoznatljivo neobični i nježni, lagani i senzualni, dok su Fendijevi mirisi strastveni, moćni i izuzetno zavodljivi. Nakon sat i pol mirišljanja, malo smo bili omamljeni, ali onako pozitivno, sretno...