- Želja nam je oduvjek bila kroz naš proizvod promovirati visoku estetsku vrijednost hrvatske baštine i to, što je moguće više, na autentičan i originalan način. To smo već pokazali kroz naš projekt Shootacchi - opanak na visoku petu. S obzirom na brojne pristigle upite za nečim sličim, no na praktičniju, nižu petu, odlučili smo ponuditi upravo ono što se najviše i traži – etno balerinke na petu od 0,5 do 2 cm. – priča naša poznata dizajnerica cipela Anita Zannotti Štulec i vlasnica izuzetno uspješnog brenda A Shoo koji ove godine slavi 25 godina postojanja. - Cilj stvaranja ovakvog proizvoda je približavanje tradicijske baštine upravo populaciji osjetljivoj na estetiku, ali koja se nije do sada bavila našom baštinom i nije se uvjerila u njenu visoku kulturnu i estetsku vrijednost. Etno motivi su dobro primljeni u javnosti pa stoga i u ovom projektu vidimo potencijal.
- Izazov je primjeniti netipične materijale za izradu cipela, zbog toga ništa ne prepuštamo slučaju. Trenutno su prototipovi u završnoj fazi testiranja te će vrlo brzo započeti i izrada za tržište. Ovaj model i nije namjenjen isključivo domaćem tržišu. U naš salon cipela u Martićevoj ulici, koja se, kao i cijeli kvart, sve više profilira u ulicu s dizajnerskim promišljanjem u širem značenju riječi, svračaju i turisti koji žele ponijeti autentiče handmade proizvode iz Zagreba - .
U maniri brendova koji imaju promišljenu strategiju, Anita ističe poslovni iskorak u evropskom smjeru: - posljednjih godinu dana smo uložili zavidne napore u približavanju talijanskom tržištu, no ne preko agenata za prodaju proizvoda, već preko kolega koji rade handmade kao i mi. Oni u potpunosti razumiju naše pozicije i vrijednost, te su zbog toga i otvoreni za suradnju. Uspijeli smo prodati znanje za prilično zahtjevne modele poput keltskih čizmica, nakon čega je zatražen i razvoj ninja japanki na kojima još uvijek aktivno radimo - .
- Uloženi napori u smjeru prodaje specifičnih znanja i vještina, a ne isključivo prodaje proizvoda, napokon se pokazuju uspješnima. Naime, upravo smo primili informaciju od talijanskih partnera da projekt s dizajnericom iz Pariza prelazi u slijedeću fazu, fazu potvrđivanja drugog prototipa. Radi se o vintage modelu u luksuznoj verziji koji se većim djelom radi u našoj radionici, dok talijanski partner nabavlja repromaterijal i izvodi završne tehnološke operacije. Ova nas je vijest razveselila jer nas svrstava u malobrojne stručnjake koji su u mogućnosti izvesti takav model uz posebne zahtijeve naručitelja - .
- Otvoreni su i pregovori za prodaju potpunog know how-a daljnjem talijanskom investitoru pri pokretanju nove luksuzne linije obuće. Cijelokupni dizajn i razvoj proizvoda radio bi se pod našim nadzorom. Kao što otvaramo mogućnost suradnje s modnim dizajnerima u inozemstvu na razvoju kolekcija obuće za njih, tako nudimo i našim dizajnerima mogućnost da investiraju u razvoj svojih kolekcija i razvijaju total look po svojim zamislima uz našu stručnu podršku i specifična znanja - .
Anita ujedno ističe da kod nas postoji jedna niša u dizajnu, a to je potreba za vrhunskom cipelom napravljenom potpuno ručno: - radi se o poslovnim ženama koje žele vidjeti i opipati kožu, odabrati sve detalje za primjerenu cijenu. Njima je stalo do zdravlja vlastitih stopala i kod njih nema kompromisa u tom smislu. Zbog toga smo dio proizvodnje posvetili takvim poslovnim modelima koje prate i torbe izrađene od iste kože. Poneki put su u mogućnosti nositi i cipele s pomakom, koje nisu business clasic, već odražavaju njihovu osobnost, pa se odlučuju za derby model (niska cipela na vezanje) s rezanom kapicom koja je izrađena od specijalnih materijala poput štrasa - .
U tijeku je i suradnja na realizaciji nakita od zlata, srebra i kože sa zlatarskim obrtom iz Zagreba, nastavlja Anita kao i obilježavanje 25 godina tradicijskog obrta. – Obilježit ćemo slavljeničke dane i edukativnim radionicama koje ćemo organizirati s ciljem detaljnijeg upoznavanja polaznika s vlastitim stopalima i pravilnim odabirom obuće. Radionice će se održati u sklopu projekta Design Districta Zagreb koji će svojim programom afirmirati zonu Martićeve kao kreativnu gradsku četvrt u organizaciji Croatian Design Superstore-a i Dizajn centra Zagreb.