Jeremy Scott više nije u svom rodnom Kanzasu: poput Dorothy i on je odletio u čaroban svijet kuće Moschino (Milano) kojoj je dao jedan moderan pečat. - Znao sam da ćemo si pasati. Kad samo bio mali, divio sam se Francu Moschinu i njegovom genijalnom humoru i ironiji. Ona reklama gdje manekenka pije njihov parfem, jedna je od najboljih ikad. Njegov je dizajn uvijek izazivao, ostavljao uspomene, zapamćen, drugačiji od drugih - istaknuo je Jeremy Scott u jednom od intervjua. Sada je kod naš došao još jedan njihov miris, radi se o kreaciji Cheap and Chic Stars, jer, svi se mi možemo osjećati poput zvijezde, jako dobro zna Jeremy.
- Mislim da si taj brend i ja pašemo kao prst i nokat, ja sam prenio njihov humor u novo vrijeme, tako da kreacije korespondiraju s današnjom pop-kulturom - ističe autor. Svi znamo Jeremyjev McDonald pommes-frites dizajn koji je zavladao svijetom mode, odmah su ga zavoljele i mlađe generacije, a to je upravo bio njegov posao; da Moschino zavole i oni koji se ne sjećaju pokojnog Franca i njegove humoristične snage. Tako da je Jeremy, kad je dobio posao, otišao slaviti - u Disneyland, gdje naravno otkriva inspiraciju… Jednu od kolekcija posvetio je barbikama i lutkastim kreacijama, koje su također postale super-popularne.
Parfem Cheap and Chic Stars je buket zvijezda. - Čarolija pjenušavog Citron Granite obavija poput aure i ispunjava kao nebo prepuno latica. Melodija božura senzualno pleše sa zlatnim narančinim cvjetovima privlačeći latice jasmina namigivanjem. Suhe donje note Ambroxana i nasukanog drveta su bogata i vesela himna ženstvenosti - objavila je kuća Moschino priču o novom mirisu.
CIJENE: EDP 30ml, 358 kn / 50ml, 498 kn
GDJE KUPITI: U odabranim parfumerijama i Martimexu
Vintage reklama: jedna od omiljenih današnjeg umjetničkog direktora Jeremya Scotta