- Prije deset godina osnovao sam Puredistance i zaista volim svih osam parfema koje smo do sada napravili, no shvatio sam da mi nedostaje onaj miris koji predstavlja moj osobni potpis. Zato sam odlučio pokrenuti nešto – i u svibnju 2015. godine smislio sam ime Aenotus. Za kompoziciju i kreaciju angažirao sam Antoine Liea, koji je već potpisao Puredistance Black, White i Warsawa – ispričao je vlasnik niche brenda Puredistance, Jan Ewoud Vos.
Htio sam pomalo nemoguć zadatak – miris koji je u početku svijež, a nakon toga, umjesto da nestane kao 1000+ sviježih formula, pretvara se u suptilan, senzualan kožni miris. I doista, ispalo je komplicirano kombinirati svježinu s toplom i dugotrajnom senzualnošću.
Parfumer Antoine Lie i vlasnik brenda Puredistance Jan Ewoud Vos
Trebale su nam tri godine, morali smo povećati postotak parfemske ulja na neviđenu razinu od čak 48%, a naše frustracije smo morali prevladati više puta, prije nego smo bili zadovoljni.
Neću zaboraviti predanost koju je Antoine stavio u našu suradnju; nikada nije odustao i nastavio je kreirati i slati mi nove uzorke. Rezultat je parfem koji, unatoč visokom udjelu parfemskog ulja, nije glasan - i nakon intenzivnog i svježeg otvaranja - pretvara se u osjetljiv miris, vrlo blizu kože.
Samo oni u vašoj blizini moći će uživati u mirisu Aenotus! Što se tiče imena, to je nepostojeća riječ koja savršeno predstavlja priču i bit parfema. Prijevod je "esencije vjetrova koje je puhao Aeolus". U grčkoj mitologiji, Eol je Bog vjetrova koji donose svježinu na jug Europe.