Nosi ih pola Hollywooda, a odnedavno se mogu naći i kod nas! – Izrađene su ručno, od najkvalitetnijeg titanija, 18 - karatnog zlata i najboljeg japanskog acetata - kaže Andrea Lukenda Grba iz Opto – Centra.
- Dita je jako popularna među filmskim i glazbenim zvijezdama, među njima su i Jay-Z., Justin Bieber, P. Diddy, Nicolas Cage, Penelope Cruz, Kate Hudson, David Beckham, Brad Pitt, Mary Kate i Ashley Olsen, Jessica Simpson, Lenny Kravitz, Eva Mendez, Jamie Foxx… - .
I ne, nemaju veze s Ditom Von Teese: ove naočale nastale su iz čistog prijateljstva i ljubavi prema dizajnu dvojice sposobnih kreativaca, Jeffa Soloria i Johna Junipera. Prvu su kolekciju lansirali 1996 – e.
Imali su ideju koja je u to vrijeme bila mnogo svježija nego što je to danas: odlučili su revitalizirati stilove 50-ih i 80-ih. Tada vintage nije bio ni upola toliko utjecajan kao ovih dana. Retro elemente dizajnerski su odlučili uskladiti s modernim materijalima tako da „Dita eyewear“ postane spoj najboljeg iz današnjice i najljepšeg iz prošlosti.
Željeli su ujedno predstaviti alternativu za one koji žele skuplje i najkvalitetnije naočale, a da nisu obilježene upadljivim logom. Da su nešto drugačije i ne standardno glamurozne. Imaju i drugačiji pristup marketingu: ne rade reklamne kampanje, ne rade promotivne aktivnosti sa zvijezdama. Inzistiraju na kvaliteti i izvrsnom dizajnu i to je sve što im je, očito, potrebno za planetarni uspjeh.