UNICEF je ostvario suradnju s brendom nakita Borboleta, Happy to give, u sklopu koje 50% zarade od narukvica ide toj svjetskoj organizaciji: - u Hrvatskoj šanse za kvalitetan život djece ovise o mjestu u kojem je rođeno te odrasta li u obiteljskom okruženju ili instituciji. Biti dijete u Zagrebu, Petrinji ili u malom selu u Slavoniji često nije isto. UNICEF u Hrvatskoj radi na promjenama koje će omogućiti bolji život za najranjivije skupine djece i u tome nam pomažu naši partneri i donatori. Sretni smo što se Borboleta pridružila našoj obitelji korporativnih partnera koji prepoznaju važnost ulaganja u djecu. Vjerujemo da će kupci #happytogive narukvice biti posebno sretni jer osim što će razveselili sebe, iskazat će svoju solidarnost s djecom i pomoći djeci koja trebaju podršku - izjavila je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj. U pakiranju su dvije narukvice, po cijeni od 235 kn, ukrašene srcima od srebra, na svilenom koncu.
Ambasadorica UNICEF-a Bojana Gregorić Vejzović, predstojnica UNICEF-ova ureda za Hrvatsku Valentina Otmačić i Nicole Kuharić iz Borbolete