- Poput davno zaboravljene uspomene, slike iz nekog drugog vremena, nastaje Oubliée - nova kampanja za proljeće ljeto 2020. Tihi hommage Dickensovoj Gospođici Havisham, zarobljenoj u svom svijetu usamljene sjete, nedodirljivoj u prošlosti poput zauvijek lijepe Klimtove heroine – objasnio je Boris Pavlin.
Klimtove zlatne vizure u kombinaciji s tragičnom likom Miss Havisham u Pavlinovoj režiji zaustavljene su u onom elegantnom, blistavom trenutku. Rezultat su haljine napravljene tehnikama Visoke mode jer ovaj je domaći majstor pravi znalac te se bavi svim onim kompliciranim, skupocjenim načinima izrade koji zahtijevaju posebnu pažnju. Remek djela romantičnog su predznaka i postaju san snova brojnih dama koje planiraju važne životne trenutke.
Čipka, tisuće perlica i filigranski francuski vez Luneville smješteni su na haljine koje nježno obavijaju tijelo. Silueta je, naravno, romantična, a inspiracija čisti luksuz u smislu unikata i ručnog rada.
Pod kreativnim vodstvom Borisa Pavlina, uhvaćena objektivom fotografskog dvojca Franje Matkovića i Senje Vild, model Tia Marciuš postala je bajkovita Miss Havisham uz stilisticu kose Maju Misirić iz Ateliera Monet te eterični make up visažistice Sanje Agić.