Doček Nove svatko od nas shvaća na svoj način, netko će je dočekati u maloj seksi haljini, netko u raskošnom plišu, netko u pidžami, netko će je čak i prespavati... A Klisab cura na ludi tulum ide u baršunastim hlačama. Ili možda ipak u crnoj fluffy vesti i crnim hlačama? Što god odlučila, treba joj neko vrijeme da sve isproba. Autori Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić donose novu kampanju simpatične teme koja u prvi plan stavlja udobne komade i njihov prepoznatljiv, strukturalni minimalizam podcrtan odličnim nijansama.
- Željeli smo prikazati drugu stranu iste medalje, onu možda malo realniju. Nisu svi pretjerano euforični oko dočeka Nove godine i sigurno se u svima nama ponekad javi onaj osjećaj kada jedva čekamo da sve prođe. Novom kampanjom željeli smo prikazati sve faze jedne žene koja se priprema za izlazak, odnosno doček Nove godine. Silno presvlačenje i čestu izjavu - nemam što za obući - koristili smo kao inspiraciju - objasnili su dizajneri.
Kampanja je fotografirana je analogno, a kao i do sada, nove vizuale potpisuje fotografkinja Petra Mrša s kojom brend KLISAB surađuje od svojih početaka. Ispred njenog objektiva stala je mlada Mirna B. (Talia model), za čiju je frizuru bila zadužena Branka Trohar (Boye by BBK), dok make up potpisuje Petra Sever uz asistenciju Nine Pejnović. Za styling je bila odgovorna Annika uz asistenciju Aleksandra Selaka.