Zgodna Karlie Kloss, koja je jučer proslavila 22. rođendan, novo je lice za sportske linije Nike za jesen, a ujedno i velika obožavateljica brojnih aktivnosti. Kao bivša balerina, Karlie se i dalje bavi jogom, pleše balet, trči i ide u teretanu, a to je uostalom i dio njezinog posla i svakodnevice. - Od opreme za vježbanje tražim funkcionalnost i samopouzdanje. Bilo da trčim, plešem ili radim jogu, želim da je moja odjeća maksimalno udobna, ali i lijepa jer te komade ponekad nosim i izvan konteksta sporta… - otkrila je vretenasta Amerikanka.
Na novoj kampanji Karlie vježba u društvu trenerice Tracy Copeland, u njujorškom klubu Nike Training. - Proces dizajniranja u Nikeu počinje i završava sa sportašicama - objavila je modna kuća - dizajneri i istraživački tim neprestano se konzultiraju s najvećim sportašicama današnjice, proučavaju način na koji se kreću prilikom treninga i kako se njihovo tijelo ponaša. Krajnji je cilj stvoriti proizvod koji će pomoći sportašicama da treniraju na najvišem nivou. Jedno od saznanja Nikeovog tima za istraživanje jest da se sportašice najviše znoje na sredini leđa što je utjecalo na razvoj sustava za hlađenje na odjeći upravo na tom dijelu leđa. Tako je, primjerice, Nike Pro Hypercool majica dugih rukava dizajnirana da prianja uz tijelo, ali i rashlađuje na ključnim mjestima - .
- Mi u Nikeu ne pristajemo ni na kakve kompromise - ističe Julie Igarashi, potpredsjednica globalnog dizajna za Nike women. - Žene ne bi trebale birati između toga hoće li vježbati ili izgledati dobro. Dobar izgled mora se uklopiti i u najnapornije treninge - .
-Boja odjeće je odličan motivator jer pomaže ženama da se osjećaju snažno, pune energije i samopouzdanja i spremne na sve izazove. Kad je žena svjesna da u sportskoj odjeći izgleda dobro, onda učinkovitije i trenira – uvjerena je Nikeova dizajnerica Kim Kovel. Najnovija kolekcija za žene dostupna je na nike.com, a uskoro dolazi i u Nikeove trgovine u Hrvatskoj.