Klisabovci, dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, dali su brendu notu održivosti i zagrabili u fundus, gdje su otkrili raskoš tekstila koji je sada postao nova odjeća.
No, pritom su intervenirali kreativno i inovativno, likovna ploha odjevnog predmeta postala je početak nekog novog motiva, 'ispisanog' tragom konca.
I patchwork je više šarolik, njihov stilski moment koji inače koriste, postaje novo likovno-modno djelo, upravo radi raznolikosti tekstila.
- Jednostavnom promjenom perspektive, nešto što je promatrano za nedostatak ovdje je zanimljivost i kvaliteta. Gužvanje materijala haljine više nije nužnost nego, sada uzeto kao ishodište dizajna, postaje karakteristika koja haljini daje dinamične modulacije oblika kroz nošenje. Takvo propitivanje za brend prepoznatljive urednosti vidljivo je u kolekciji i drugdje – rubovi su ostavljani neobrađenima, gužvanja istaknuta prošivima, tie dye i patchwork oblikovanje materijala još više je eklektično, motiv visećih konaca razvijen je do uzorka – objavio je Klisab.
Autorski tim kampanje čine Nikola Beban (producent), Bruna Kazinoti (fotografkinja), Ante Pažanin za Alfaparf Milano (stilist kose), Saša Joković za Estée Lauder (MUA), Ana Nikačević (stilistica), Hana Matić i Bruna Trze (asistentice produkcije), Marko Tolić (MUA asistent) i modeli Klara B., Anja B. i Lea H. iz agencije N Model Management. KLISAB zahvaljuje Dvoru Veliki Tabor na suradnji u izradi kampanje.