Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić kao da su pustili nešto od sentimenta u kreacije, motiv srca od perli neočekivano krasi njihove kreacije. Kolekcija 'Nikad nećemo imati Pariz' sjetno podsjeća na ljubav i emotivnu stranu njihove inovativne osobnosti.
Intima u smislu emocija često ulazi u rad modnih dizajnera, ipak je to na neki način ogledalo njihove osobnosti, a i izričaj se razvija i mijenja s vremenom.
Jučer su Klisabovci predstavili novu kolekciju za nju i njega u HALI. Njihova je prepoznatljiva baza patchworka nadograđena perlama, a negdje i volanima, što donosi mekši pristup izradi kolekcije.
Njihova je ženstvenost vrlo konstruirana, doslovna, lijepo sjeda na kompaktne forme po kojima su poznati. Linija je uniformirana, predivno izgleda u ženskom, ali i muškom izdanju.
Zvijezde kolekcije zapravo su ti njihovi izvrsni sakoi i kaputi, ručno rađene patchwork i teksture sličnih intervencija.
Klasika je ovdje pomalo pomaknuta, dizajneri se igraju teksturom te je ukrašavaju ručno.
Tu je i pletena vesta zanimljive strukture, svako malo neka nit izlazi i traži svoj put. A srca su posvuda - i ona i on ih nose s ponosom. Pojavljuje se čak i čipka - ovaj nekada za Klisab gotovo nezamisliv element sada čini zanimljivu likovnu igru talentiranog dvojca. Koji se ne boji ići naprijed, hrabro pronalazi vlastiti potpis u raznim tekstilnim medijima.
Kuže se u kroj, majstori su, fora su im sakoi koji kao da demontriraju način izrade - djeluju nedovršeno, voljet će ih brojne artističke duše.
Kolekcija je napravljena upcyclingom i reciklažom restlova, što Klisabu daje otvorene ruke za razne kreativne igre.
- Kolekcija donosi sve komade koje žena treba u osobnoj garderobi. Naglasak je stavljen na odijela koja su ove sezone u donjem dijelu siluete opuštenog kroja, s hlačama spuštenog struka i širokih nogavica. Čipka je dekonstruirana tako da je rezana na trakice i aplicirana u referenci na pariške prugaste majice, a ističe se košulja sačinjena od kidane čipke kojoj je prethodno oduzeta ljupkost tretiranjem na visokoj temperaturi. Uz kompletnu garderobu, kolekcija predstavlja nakit izrađen u suradnji s brendom mammii. 11 muških total lookova, među kojima također prevladavaju odijela, u novoj sezoni su nešto uže siluete. Naglasak je stavljen na različitim tehnikama prilikom izrade sakoa, a među njima su tie dye, patchwork restlova materijala od proizvodnje i upcycling kroz spajanje u jedan model četiri postojećih sakoa - objavio je brend.
foto revije: Aleksandar Selak
Autorski tim projekta:
Dizajner kolekcije, kreativno vodstvo - Tomislav Kliškinić
Dizajner kolekcije, kreativno vodstvo - Marko Šabarić
Voditelj projekta, kreativno vodstvo - Nikola Beban
Producentica, inspicijentica - Petra Prša
Glavni stilist kose - Ante Pažanin
Izvedba stiliziranja kose - Keune Akademija
Dizajn šminke - Saša Joković za Estée Lauder
Stilistica - Ana Nikačević
Dizajnerica nakita - Maja Miletić
Asistent stilistice - Filip Paljak
Asistentice dizajnera - Ida Katja Kalabić i Ivana Vukušić
Dizajner zvuka - Miroslav Piškulić
Grafička oblikovanja - Hana Matić
Asistentica u grafičkim oblikovanjima - Jelka Bogdanić
Modeli - Talia model / IM Studio Model Agency / N Model Managment / Faith Model Managment