Krenula akcija "Stavite se u njihove cipele"

    UNICEF-ova akcija za podizanje svijesti o životu u siromaštvu započela je posebnom promocijom koja je jučer održana u prodavaonici cipela Je*s u centru Zagreba. Cilj akcije  "Stavite se u njihove cipele” je podići svijest javnosti o problemu siromaštva djece, te potaknuti građane na redovne donacije za programe koji ublažavaju učinke siromaštva na odrastanje djece. Akciju je osmislila nagrađivana reklamna agencija Bruketa&Žinić OM. Tako su se na policama Je*s prodavaonice, uz ostale udobne i moderne dječje cipele, mogle pronaći i skromne japanke izrađene od starih plastičnih boca, kakve nose mnoga siromašna djeca Afrike.  

    2


    - Unatoč tome što naša zemlja vrlo uskoro ulazi u Europsku uniju, broj djece u riziku od siromaštva i kod nas raste. Nedavno predstavljeno istraživanje UNICEF-a je pokazalo kako 20% obitelji s djecom predškolske dobi jedva spaja kraj s krajem, što znači da se moramo pokrenuti u njihovu korist, olakšati im roditeljstvo, a djeci osigurati jednake šanse. U zemljama u razvoju, situacija je još gora i stoga pozivam sve da se priključe UNICEF-u u borbi za pravedniji svijet za svako dijete - poručila je UNICEF-ova ambasadorica dobre volje Maja Vučić ovom prigodom.

    33

    Davor Bruketa, Ivana Vučić i hokejaš Medveščaka Ivan Šijan


    Kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM Davor Bruketa, tom je prilikom izjavio: - Ovom kampanjom željeli smo postići da se ljudi doslovno pokušaju staviti u cipele siromašne djece. Htjeli smo da se to desi na mjestu gdje će ljudi gledati i kupovati nove cipele te ih na taj način potaknuti da istovremeno doniraju sredstva za djecu koja si nove cipele ne mogu priuštiti - .