LIFESTYLE // generaciji Z iskustva su važnija od MATERIJALNIH STVARI i ne boje se PUTOVATI solo

    Ovo je izvrsna vijest jer materijalne stvari nikada ne mogu pružiti takvu sreću i unutarnje zadovoljstvo kao neko novo iskustvo, kojih najviše doživljavamo na putovanjima. Naime, prema istraživanju Booking.com-a generaciji Z (trenutno u dobi od 16-24 godine) putovanja su bitnija od materijalnih stvari. Naravno, dio njih još uvijek putuje s roditeljima, no mnogi već imaju popis odredišta koje žele posjetiti! Istraživanje je provedeno na 22.000 ispitanika iz 29 zemalja, među kojima je i 600 ispitanika iz Hrvatske.

    Gen Z ambiciozni pustolovi

    - Generacija Z ima optimističan pogled na putovanja - 67% globalnih pripadnika te generacije i čak 89% njih iz Hrvatske uzbuđeno je zbog svih odredišta koja će posjetiti u budućnosti.

    - Čak 50% pripadnika generacije Z iz Hrvatske u sljedećih deset godina želi posjetiti barem tri kontinenta, a 36% ih planira studirati ili živjeti u nekoj drugoj državi (40% žena i 32% muškaraca).

     Gen Z ambiciozni pustolovi

    - Pripadnici generacije Z (globalno) odlikuju se odvažnošću - 56% njih na putovanju želi iskusiti neku pustolovinu kao što su paragliding ili bungee jumping, a 52% njih želi posjetiti neku ekstremnu lokaciju.

    - Pripadnici generacije Z također se ističu time što će više njih u odnosu na druge generacije naučiti nešto novo na putovanju u sljedećih deset godina i tako poboljšati svoje vještine (33% ispitanika).

     Gen Z ambiciozni pustolovi

    - Ovoj je generaciji samostalnost prioritet. 36% pripadnika generacije Z u Hrvatskoj u sljedećih 10 godina planira barem jedno solo putovanje (25% žena i 27% muškaraca).

    - Čak 43% osoba generacije Z iz Hrvatske planira ostvariti barem pet epskih putovanja sa svog popisa želja tijekom sljedećih deset godina.

     Gen Z ambiciozni pustolovi