Neke od ključnih dekada prošloga stoljeća odlično su stilski obrađene u seriji Mad Man - finalna sezona kreće u travnju ove godine, a u njemu Betty, Don, Megan, Sally, Joan i ostali postaju modne ikone sedamdesetih. Njihovo putovanje od čednih new look haljina do minica i hipi kombinezona popraćeno je fantastičnim natapiranim kosama, ali i šminkom koja uvjerljivo zaokružuje ovo modno putovanje. Serija je, upravo i radi vizualne kvalitete i autentičnosti, dobila čak 15 Emmy nagrada i četiri Zlatna Globusa.
Autorica kostima Janie Bryant ističe: - bitni su ti sitni detalji na odjeći, širina kravate, dužina haljine, kroj odijela, oni su dodatak na karakter. Moj pristup i inspiracija uvijek kreće od scenarija. On je mapa za sve likove, sve karaktere no kostim otkriva pojedinosti o njegovom životu. Kostimima se može nadograditi atmosfera, raspoloženje, komunikacija… Nakon scenarija primila sam se knjiga iz tih perioda, tražila stare oglase, obilazila vintage dućane. Na koncu sam imala cjelovitu sliku likova - .
Kostimografija je naravno pod utjecajem mode radnje zbivanja, no traži se ona fina kombinacija modernog vremena i povijesnih smjernica jer ovi kostimi ne bi izgledali jednako da su rađeni desetak godina ranije ili kasnije. Naime, uvijek je tu utjecaj određenih tekućih trendova, tako da Janie i njezini kolege imaju težak zadatak otkriti idealnu formulu koja podrazumijeva i kostime čija će atraktivnost privući pažnju. Upravo taj kreativan, no u neku ruku ograničen stilistički rad, slika je ne samo onog, već i današnjeg vremena i njegovih afiniteta.
Dok se na ženskim kostimima vide očite promjene, muškarci prolaze kroz diskretnije varijante, no u sedamdesetima i oni postaju zabavniji, drugačiji, imaju šarene sakoe, dulje kose, nose boje… Kratke suknje i mini haljine zavladale su svijetom u ono doba, a moda za oba spola postala je optimistična i opuštenija. Bilo je to taman prije dekade u kojoj su žene postale poslovne ikone (osamdesete) i uskočile u kostime po uzoru na muška odijela, a momci se vratili tamnim odijelima. Zabava je završena, svijet je uplovio u poslovno, ekonomsko blagostanje, pa je i moda najednom odrasla.