Svake božićne sezone vodimo klince na Orašara, a i sami uživamo u tom predivnom baletu Čajkovskovskog: sada se ovom predivnom pričom inspirirao i MAC i hommage bajkama odaje kroz novu Nutcracker Sweet kolekciju. Ljubav ističe i studio Opium, donosi novu kampanju „Can’t frizz love", dok nas Bobbi Brown poziva na putovanje gradovima u liniji City.
Bobbi Brown City kolekcija – povodom obilježavanja 25.-og rođendana branda Bobbi je pronašla inspiraciju u svojim omiljenim gradovima - Ney York, London i Pariz. Riječ je o limitiranoj kolekciji koja se sastoji od palete sjenila i rumenila. Ilustracije na kutijicama osmislio je poznati modni ilustrator Richard Haines.
Paleta: 604 kn.
Retouching Face Pencil – beauty proizvod za retuširanje kože. 266kn.
Retouching Wand – čaropan štapić za kožu koji briše sve nepravilnosti. 384kn.
Svi Bobbi Brown proizvodi dostupni su u parfumeriji Douglas Trg i Arena Centar u Zagrebu, te u parfumerriji Anabella u Joker centru u Splitu.
MAC – nova Nutcracker Sweet kolekcija ima masu proizvoda, od sjajila i rumenila do kistova i kozmetičkih torbica. Sve je super-šareno, slatko a boje su čarobne, podcrtane sjajem koji definira kraj godine. - Uskočite u šašavu zemlju. Izgubite se u ekscentričnom kraljevstvu predimenzioniranih slatkiša i Orašara rumenih obraza. Uronite s nama u zemlju lutaka, jer naša priča tek počinje… - poziva vas MAC. Kolekcija stiže u studenom.
Naziv ovogodišnje Opium kolekcije je "Can’t frizz love". Parafrazirajući pjesmu Beatlesa "Can't Buy Me Love", Opiumovi kreativci poručuju da smo svi jednaki i da je ljubav jedino što se računa.
Karla, Lucija, Nevena, Viktorija, Filip i Renato, umjetnici Bojan Navojec i Renata Sabljak te Opiumovi kreativci svojim su osmijesima i zagrljajima kreirali Opiumovu kampanju “Can’t frizz love” kojom Opium poručuje kako su u njihovom frizerskom studiju svi dobrodošli, svi jednaki i svi dobivaju najbolje te, naravno, kako je ljubav nemoguće "glumiti". Ljubav se ne može frizirati. „Presretni smo što su naši divni klijenti pristali biti lica Opiumove kampanje “Can’t frizz love” jer su oni naši anđeli, osobe koje nam uljepšaju jutro, poslijepodne, večer. Oni su u punom smislu riječi ljubav i dobrota i uvijek nam, kada dođu u frizerski studio, tu ljubav i donesu. Stoga smo im htjeli zahvaliti, reći kako su oni naše zvijezde svakoga dana”, rekla je kreativna direktorica Frizerskog studija Opium Tea Matičević i dodala kako je Opium i prostorno projektiran tako da su sve osobe s posebnim izazovima više nego dobrodošle. Foto: Sever Zolak