Stvarajući make-up liniju Boy de Chanel, našu prvu za muškarce, mijenjamo svijet i pravila u svijetu ljepote i vizije: ljepota nije stvar spola, već stila! – objavio je nedavno Chanel najavljujući osnovne make-up formule koje će se od 1. rujna moći kupiti u Južnoj Koreji.
Burton
Radi se o tri proizvoda: toniranoj podlozi u 4 nijanse, balzamu za usne koji matira i olovki za obrve, također u 4 nijanse. Chanel ovime otvara nova vrata za muški make-up te je prvi luksuzni brend koji lansira šminku specijalno za muški rod.
U principu mnogi muškarci danas nose neku varijantu podloge, bila ona obična krema ili tonirana, te njeguju usne i čuvaju ih od isušivanja. No, uglavnom do sada su imali samo skincare na kojima piše - men. Ovo je korak naprijed u smislu ponude, za pretpostaviti je da će Chanelov primjer slijediti mnogi.
Tržište muške kozmetike konstantno raste, otkrivaju istraživanja: mnogi brendovi žele dio tog kolača.