MAKE-UPgrade // novi RAZNOLIKI dizajn GUERLAIN slavnog G ruža, jer ruž je poput nakita!

    - S lansiranjem Rouge G linije 2009.g, pod umjetničkim vodstvom Oliviera Echaudmaisona bilo je jasno da je ljestvica podignuta za nekoliko razina i da Guerlain želi ženama ponuditi nešto ekskluzivno za usnice. Formula sadrži rubinski prah, a pakiranje ima ugrađeno duplo ogledalo. I sve do danas je to još uvijek jedan od najluksuznijih predmeta ikad kreiran u make-upu – ponosi se Guerlain. -Novi dizajn Rouge-a G potpisuje poznati dizajner nakita Lorenz Bäumer, jer ruž je poput dragocjenog ukrasa pa je i gesta nanošenja boje na usnice jedinstveno elegantna, luksuzna i posebna - . Sada možete mijenjati styling ruževe kućice po želji!

    noviguerlaingruz1


    Tekstura ruža je visoko pigmentirana, hrani usnice, čini ih glatkima i ispunjenim, zahvaljujući sferama hijaluronske kiseline, smoli indijske mirte, maslacu manga i ulju jojobe.
    Cijena ruža je 240 kn, a poklopca 130 kn.

    noviguerlaingruz1noviguerlaingruz1noviguerlaingruz1