Prijava

Prijava

Zaboravljeno Korisničko ime ili Lozinka ?
    ItGirl - fashion lifestyle community & magazineItGirl - fashion lifestyle community & magazine
    • Home
    • NewsFlash
      • Style&GlowStyle&Glow
      • Skin&Glow Skin&Glow
      • Trend&GlowTrend&Glow
      • Go&GlowGo&Glow
    • Kontakt

    Marc-Antoine Barrois Holiday Campaign # “DREAMS WITHIN REACH”

    Style&Glow
    20 Studeni 2025

    Ovosezonska božićna kampanja MARC-ANTOINE BARROIS - DREAMS WITHIN REACH donosi profinjenu, zlatnu atmosferu u kojoj mirisi i predmeti brenda djeluju gotovo bestežinski, kao da lebde u tihom, svjetlucavom prostoru. Vizualni jezik kampanje jednostavan i jasan: fokus je na svjetlosti, teksturama i fluidnom, smirenom pokretu koji prati svaki kadar. 

    4 5 VI OFF B683 ALDEBARAN MAB NOEL 2025 JPEG sRVB HQ 100

     

    Marc-Antoine Barrois Holiday Campaign

    Marc-Antoine Barrois vrlo je rano ušao u couture svijet, a iskustva iz kuća Dominique Sirop i Hermès oblikovala su njegov senzibilitet za trajnost, kvalitetu i minimalističku profinjenost.

    Godine 2009. osniva vlastitu Maison de Couture, te u suradnji s parfumerom Quentinom Bischem razvija prepoznatljivu parfemsku estetiku: intimnu, pročišćenu i bogatu atmosferom. Parfemi i objekti koje zajedno stvaraju nose rukopis tihog luksuza, bez prolazne teatralnosti.

    Marc-Antoine Barrois Holiday Campaign prava je vizualna čarolija.

    DOSTUPNO U: PARFUMERIJA LANA

    4 5 GANYMEDE MAB NOEL 2025 JPEG sRVB HQ 100

    Ganymede – mineralna svježina koja blista

    Ganymede, već prepoznatljiv klasnik niche scene, savršeno odgovara vizualnom jeziku kampanje. Njegove note mandarine, slanog smilja i metalno-mineralne kože djeluju gotovo svjetlosno, poput odsjaja na površini vode. U mirisu postoji osjećaj lebdenja, prozračnosti i čiste, definirane elegancije — idealan akcent zlatne i osvijetljene kampanjske estetike.

    4 5 ECHANTILLONS MAB NOEL 2025 JPEG sRVB HQ 100 1

    Tilia – topla i solarna mekoća

    Tilia donosi nježnu, sunčanu toplinu, onu koja se osjeti i zimi, kao unutarnji sjaj. Medaste i puderaste note metviceva grma, heliotropa i jasmina sambac stvaraju meku, blistavu auru, dok vetiver daje diskretnu strukturu. To je miris koji se ne nameće, već osvjetljava prostor oko sebe, poput zlatnog odraza koji lebdi u zraku.

    4 5 B683 ALDEBARAN MAB NOEL 2025 JPEG sRVB HQ 100 1

    Aldebaran – svjetlost noći pretvorena u miris

    Aldebaran, inspiriran jednom od najsjajnijih zvijezda na nebu, savršeno se uklapa u ideju svjetlucave, gotovo astralne kampanje. Središnja tuberoza djeluje poput bijelog odsjaja u noći, reflektirajući zamišljenu mjesečevu svjetlost. Ograničena edicija od 500 numeriranih bočica dodatno naglašava koncept rijetkosti i eterične ljepote koja “lebdi” između parfema i umjetnosti.

    Mirisne svijeće – lebdeće kapsule intime Maison Barrois

    Mirisne svijeće MARC-ANTOINE BARROIS nastavljaju istu vizualnu poeziju. Prikazane u zlatnom svjetlu, djeluju kao mali, ručno oblikovani objekti koji lebde u prostoru i nose priče o važnim mjestima, uspomenama i emocijama brenda. Svaka svijeća spaja zanatsku pažnju i atmosferu topline, stvarajući dojam smirenog, intimnog luksuza.

     4 5 BOUGIES MAB NOEL 2025 JPEG sRVB HQ 100

     

    Initio Parfums Privés – Power of Love # zlatna i magična blagdanska kampanja 2025.

    Tags: Beauty Parfemi Parfumerija Lana Marc-Antoine Barrois Holiday Campaign

    Nove teme

    20251120 110532 resized

    Noa Geras # Parada u Galeriji Kranjčar kao meditacija o pripadanju, rasapu i kolektivnom ritmu

    Gdja Madlena Zepter Osnivac Palate umetnosti

    MADLENA ZEPTER # Kronika jedne vizije – umjetnost, humanost i nasljeđe

    CADENELA1

    Cadenela maslinovo ulje: Sve počinje s cvijetom - priča obitelji Lupieri, istarska zemlja i ulje koje nosi emociju

    Mama zakucava Knedle 2

    Fuliranje ove zime na Trg Josipa Jurja Strossmayera donosi temu Priroda i društvo, inspiriranu brigom o okolišu, znatiželjom i kreativnošću

    Esplanade hrskavi losos štapići Chef Ana Grgić Tomić

    Fooling Around by Fuliranje 2025 # novi koncept suradnje trendy bistroa i top barova te klupski program

    Slične teme

    image

    RÉNERGIE NANO-RESURFACER | 400 BOOSTER # Lancôme predstavlja svoj prvi kućni uređaj za njegu kože s postupkom inspiriranim kliničkim tretmanima

    F165 LES ADORABLES 25 P10H EXT MAT GAMME ADORABLES MD F39

    J’adore Les Adorables # luksuzni i funkcionalni solid mirisi, parfemsko ulje shimmer efekta

    TOP5 OKTOGON2

    Borut Mihalić otvorio TOP 5 u Oktogonu # Asem Al Qassim & Anfas: niche brand i mirisna posveta ljubavi koja “teče venama”

    Rouge Dior On Stage6

    ROUGE DIOR ON STAGE # Ruž koji redefinira sjaj i snagu boje

    Rouge Dior On Stage6

    ROUGE DIOR ON STAGE # Ruž koji redefinira sjaj i snagu boje

    image

    RÉNERGIE NANO-RESURFACER | 400 BOOSTER # Lancôme predstavlja svoj prvi kućni uređaj za njegu kože s postupkom inspiriranim kliničkim tretmanima

    • Politika privatnosti
    • Politika kolačića
    • SiteMap
    • Impressum
    • Kontakt
    • DPZ Consulting
    © 2025. by znaor.com
    • Home
    • NewsFlash
      • Style&GlowStyle&Glow
      • Skin&Glow Skin&Glow
      • Trend&GlowTrend&Glow
      • Go&GlowGo&Glow
    • Kontakt