Tamni i zavodljivi svijet muške elegancije kreće u rujnu – jesensku kolekciju u sto crnih varijanti osmislile su kuće Tod's i Trussardi za liniju Tru, dok Lesnina donosi isti stil za uređenje minimalističkog interijera. Muška kozmetika uglavnom se vrti oko krema za brijanje i njege kože koja nakon (za mnoge muškarce svakodnevnog) rituala ostaje suha i osjetljiva. Vichy Homme ima prijedlog. U crnom pakiranju, naravno. A imamo i nešto s aktivnim ugljenom za super-čišćenje. Nivea Men donosi novu formulu!
Tod's – pogled ispod tamnih naočala, crni sako i dolčevita. Pravi retro frajer.
Tru Trussardi – kožne jakne, hlače od odijela, košulje i ležerni komadi za super chic jesen.
Lesnina – crno- bijelo kao idealan odabir i stilsku ravnotežu u domu.
Za muškarce s osjetljivom, problematičnom (urasle dlake, prištići protiv brijanja itd.) ili kožom sklonom crvenilu i nadraženosti Vichy je osmislio Vichy Homme pjenu za brijanje protiv nadraženosti: spoj kalcija, glikoliziranog vitamina C i salicilne kiseline sprečava osjećaj žarenja na koži koji se može pojaviti tijekom brijanja.
Čuva hidrolipidni film kože sprečavanjem trljanja i nadraženosti.
Dr. Nathalie Sors, Odjel za istraživanje i razvoj, Nivea Hair istaknula je: - Aktivni se ugljen dosad koristio samo u vrhunskim proizvodima za pranje kose i tuširanje. Zbog njihove visoke cijene i neprivlačne crne boje ugljena potražnja nije bila naročito velika. Kako bismo svakom muškarcu pružili priliku da koristi visoko učinkoviti šampon po pristupačnim cijenama, kreirali smo novu formulu koja djelotvorno čisti kosu, otklanja sve nečistoće i pruža osjećaj svježine na svakodnevnoj osnovi. Zahvaljujući dodatku bisernih pigmenata, uspjeli smo postići znatno privlačniju boju. Kompatibilnost kože s proizvodom dermatološki je dokazana – pogodan je za svakodnevnu potrebu i za svaki tip kose - .