Ovaj tjedan Adidas je zapalio svijet nogometa lansiranjem nove, provokativne kampanje pod nazivom #ThereWillBeHaters koja je startala spotom u kojem se pojavljuju zločesti dečki nogometa: Luis Suarez, Gareth Bale, James Rodriguez i Karim Benzema. U spotu nogometaši nose nove modele kopački Adizero f50, Predator, Nitrocharge i 11Pro.
Za modnu pistu zvanu travnati teren.
Neki nose nove kopačke, a neki donje rublje: Christiano Ronaldo predstavio je novu liniju CR7 za ljeto 2015. i stao pred objektiv fotografa Rankina. Dizajn potpisuje slavni nogometaš u suradnji s njujorškim dizajnerom Richardom Chaiom.
Tu su i novi mirisi za muškarce: Urban Seduction u Blue i Black varijanti, s potpisom slavnog glumca Antonia Banderasa. Blue karakteriziraju morske note, jantar i mošus, dok je Black spoj citrusnih i drvenastih komponenti. (Cijena: 100 ml, 194 kn)
Pravi frajer - Antonio Banderas, osim dobrog mirisa obožava i rokerske kožnate jakne
Amway donosi također novi muški miris - Opportune je kreiran u Francuskoj, donosi osvježavajuću kompoziciju podvučenu začinskim notama. Tu su mandarina, lubenica, sečuanski papar, jasmin i lavanda. Formula sadrži visoko-koncentrirana ulja koja pružaju dugotrajan osjećaj svježine na koži. (Cijena: 50 ml, 276,75 kn)
I Avon ima nešto za dečke, i to aktivne: linija Men Sport donosi formule s vitaminima i osvježavajućim komponentama koja je idealna za korištenje prije i nakon treninga. Tu su gel za tuširanje i šampon u jednom, gel za brijanje i balzam za nakon brijanja. (Cijena: set proizvoda 55 kn).